CUMPĂRĂTURI PE INTERNET

internet shopping aAvantaje și dezavantaje. De la o vreme comoditatea, vârsta m-au împins către această formă de cumpărături. Cu unele firme, cu unele produse am ieșit bine și eficient. Chiar și cu unele jucării. Ba chiar și la pantofi am avut un singur eșec (Maxx era atât de rigid la talpă încât puteam dobori orice infractor, așa că am dat perechea urgent), dar și reușite cu Otter. Problema cu unii, în cazul recent, Fastcool, este că anunță că vine curierul în clipa în care omul e la bloc. Și asta după ce au trecut 10 zile de la comandă. Ca și cum ar trebui să stai non-stop acasă între 10,30-13,30. Ba lucrează și cu o firmă de curierat dubioasă, sau cu angajați ca atare. Un tinerel m-a rugat să cobor eu 5 etaje, pentru că el are multe colete și se grăbește. Am procedat astfel, iar peste două zile a venit cu alt pachet și tot așa a acționat. Am coborât (de data asta mergea liftul) și i-am zis câteva vorbe din popor. Un mare dezavantaj e că nu mai scapi de reclamele la produsele pe care tocmai le-ai achiziționat. Apar peste tot. Stupid mod de promovare. Că doar n-o să iau trei perechi de pantofi identici!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


− 2 = seven

     

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>