GIMNASTICĂ PE BAZĂ DE HUSE!

HUSA PATAM UN PAT MARE, AM NEVOIE DE HUSE CU ELASTIC! TREI ÎNCERCĂRI RATATE.

Nu merge cu cearceaf pentru că fuge, sau te înfășoară dacă ești agitat în somn. Sau treaz fiind. Am căutat pe net și am găsit mărimea, culorile. Am cerut două de 180 pe 2,00 cm. Mă sună o doamnă amabilă și-mi spune că n-au culorile solicitate de mine. Zice că-s doar albastre. Zic bine. Și vin, după multe zile două bleu. Încerc să pun, dar nu se lasă. Mă uit pe etichetă. Scrie 160×200 cm. Sun la Comșa Boutique Srl și doamna amabilă zice sorry și că le schimbă. Eu, încă răbdător zic o.k. Vine curierul cu alte două, alte culori, altă marcă. Bej. Bine și așa. Încerc, cu ajutor să pun pe pat una. Nu se lasă. Nu-i ușor. E o luptă. Patul e lângă perete. Nu reușim. Mă uit pe cutie. Era scris 160×200!!! Sun din nou, devin nervos, ameninț cu Protecția consumatorului. Doamna zice că vine ea personal cu ce trebuie, sau îmi dă banii înapoi. Mă las înduplecat și pe 30.10aștept să vină doamna, dar ea s-a răzgîndit și a apelat iar la Fan Courier. Cetățeanul nu vine, apoi sună când eram la doctor, îl sun și mă repede, apoi îmi închide. Cu greu am reușit să vorbesc cu alt om care a zis că vine azi, pe 31,10.

FACTURA HUSEFactura este din 9.10.2018. Altă marcă, altă culoare. Acum sunt albastre. Nu mă prind ce număr e după cutie, dar nu apare nicăieri 180×200. Era bifată în schimb mărimea 220x 240. Zic că fie și așa mare. Va atârna pe jos. Scoatem, punem.Aiurea. N-ajung la colțuri. E prea mult. Atâta sport n-am mai făcut. Vorbesc cu doamna de la Boutique și zice că-mi dă banii înapoi, că e exasperată de colegii ei de la depozit. Spune să-i trimit eu prin Fan Courier înapoi coletul și-mi va vira 114 lei în cont. Mi s-a părut culmea obrăzniciei, dar n-avea rost să mai fac niciun efort. Plata o vor face ei, cei de la firma cu huse. Apropo, fiecare set de huse era de la altă firmă străină, țări diferite, mărci diferite, calitate diferită. Dacă-mi propuneam un experiment nu reușea atât de exact. Să mai avem încredere în astfel de firme, în astfel de oameni?

Fan Courier mi-a cerut să împachetez ”corespunzător” husele returnate. Cum așa? Păi nu trebuia să probez husa, ca să aflu că nu e bună? Cum să refac un pachet din fabrică ? Noroc că am reușit să înghesui cele două huse în ambalajul lor (de data asta l-am păstrat) al celor de la Fan și am aplicat scotch la greu, altfel băiatul refuza să-l ia, deși tot el îl adusese. Un sistem cretin, despre care ar trebui să mai scriu când aflu mai multe. Dacă cei de la Fan nu se ocupă de colet,  atunci să stea să aștepte până verifici dacă ai ce ai comandat și ai plătit!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


+ 7 = fifteen

     

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>