MAI CUMPĂRĂM PE NEVE?

internet shopping aAm comandat de mai multe ori obiecte de pe net. Am fost mulțumit în majoritatea situațiilor. Și la pantofi m-am nimerit. Cu Emag am avut câteva experinețe amuzante. De exemplu a sunat un curier să cobor să iau coletul pentru că el e grăbit și are multe de dus. Cum puteam eu verifica în stradă conținutul? Apoi am cerut o mașinuță cu telecomandă pentru cel mic. A ajuns la timp, înainte de Crăcium. Nu avea baterii, așa că nu puteam verifica nimic. Am lăsat pachetul neatins. Am cumpărat 6 baterii , iar după momentul cu Moșul am desfăcut pachetul. Cutia era lipită cu scotch. Am pus bateriile și spre bucuria celui mic mașina a pornit. A durat 5-6 minute, după care s-a oprit. De tot. Bateriile s-au încins, le-am scos și gata. Am sunat pe 27 decembrie la Emag. Mi-au explicat (după 10 minute de sunat) că nu ei se ocupă de acest produs. Să sun , să scriu la Quasar Comex. Să fac o cerere de retur. Ciudat era că se spălau pe mîini de orice răspundere, deși eu cu ei am discutat. Le-am spus că eu vreau mașina, nu banii. N-am putut lămuri nimic cu duduia, care a dispărut de pe ”fir”. Am sunat la Quasar Comex, un tip amabil a zis că mă sună o doamnă. A sunat. Era de la Call Center. A verificat și mi-a spus că nu mai au produsul. Nici nu-l vor mai avea. I-am explicat că-i lipsesc șuruburi, că se vede că era folosit, că e defect. Ea zice că e în regulă. Îmi dau banii înapoi. Dar trebuie să plătesc curierul care vine să ia obiectul. Cereau și CNP-ul, dar și număr de cont bancar. Am întrebat de ce nu trimit prin mandat poștal. A zis că nu știe, că mă sună un coleg, ca să ne înțelegem cumva. Am așteptat, m-a sunat un coleg amabil. A zis că are o mașinuță de altă culoare. Că e bună sau aproape bună. Că regretă, dar asta e situația. Vineri am primit mesaj că vine curierul. Un alt mesaj de la Emag spunea că mi s-a respins cererea de retur. A venit curierul, am făcut schimb. Mașina relativ nouă e portocalie, cea veche era roșie. Asta nu are antenă, șuruburi, dar merge. Asta contează! Cei de la Quasar a rezolvat corect problema. N-au cerut nimic la momentul schimbului. Curierul pleca fără să ia mașina la schimb. Eu am insistat. Copilul e fericit!

De ce se vând obiecte folosite? De ce se vând obiecte cu defect? De ce vinde unul și răspunde altul? Se ocupă vreo instituție de acest tip de comerț?

 

Notificarea scrisa (cererea de retur) trebuie trimisa pe e-mail la adresa comenzi@maxxonline.ro si trebuie sa cuprinda urmatoarele informatii: nume si prenume cumparator, codul numeric personal cumparator si contul IBAN cumparator, numarul facturii, numele produselor si cantitatea de produse din fiecare sortiment returnate.

Cum adică să ceri cod numeric pentru așa  ceva? De ce să fii obligat să ai cont bancar, odată ce ai plătit numerar?

Produsele vor fi returnate in conditii bune, neutillizate. In caz contrar, ele vor fi reexpediate clientului. Pentru a putea returna un produs, acesta trebuie sa nu fi fost purtat, sa nu fie deteriorat si sa aiba atasate toate etichetele cu care a fost livrat.

Cum să returnezi neutilizată o mașinuță. Cum îți dai seama că nu funcționează? Cum să le dai etichete dacă ele nu aveau?

Voi mai cumpăra prin Emag? Doar dacă nu voi avea altă soluție!

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


8 × = seventy two

     

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>