Maria Andrieș: Armata are soft de promovare

Sursă foto: gsp.ro

Sursă foto: gsp.ro

Articol de Maria Andrieș publicat pe gsp.ro

Deşi n-avea neapărat nevoie de echipă, doar de voinţă de la centru, CSA Steaua a ţinut să păstreze aparenţa de fair-play. Aşa că a preluat lotul din generaţia 1999 şi, spune Lăcătuş, „câţiva de la 2000”, de la clubul Regal Sport Bucureşti.

CSA cumpără cu magazinul
„Cei de la CSA au făcut o ofertă pentru noi şi am bătut palma pentru suma de 30.000 de euro, pentru toată echipa”, a declarat Mihai Badea, preşedinte la Regal. Dacă era vorba de doi negustori privaţi, afacerea n-avea nimic neobişnuit. Dar echipa Armatei practică bătutul palmei pe bani de la bugetul de stat. Şi, conform Legii 98/2016, privind achiziţiile publice, trebuie organizate licitaţii dacă valoarea tranzacţiei depăşeşte un anumit prag. Pentru bunuri şi servicii, pragul ăsta e fix 132.519 lei, fără TVA. Adică în jur de 29.450 de euro.

Clubul Armatei n-a precizat dacă 30.000 de euro, preţul jucătorilor de la Regal, include sau nu TVA-ul. În cazul în care a semnat câte un contract de cumpărare pentru fiecare jucător în parte, totalul se sparge în sume mici, sub radarul legii. În felul ăsta, meticulos, se pot topi şi 300.000 de euro, bugetul pe două sezoane al CSA, fără să lase vreo urmă în SEAP.

 

Puteți citi articolul în întregime aici:

http://blogsport.gsp.ro/andries/2017/06/21/armata-are-soft-de-promovare/

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


three − 2 =

     

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>