Hoteluri și ansambluri rezidențiale de lux în cele mai importante locații din România. Un proiect imobiliar grandios, care s-a promovat folosind simboluri naționale și apăsând pe cele mai sensibile butoane emoționale din societatea românească: Marea Neagră, munții noștri, o țară la standarde occidentale.
Nordis a răspândit aceste idei printr-o intensă campanie de marketing. A cumpărat reclame și emisiuni la TV, pagini întregi în reviste și în ziare, articole în presa online. În toate apăreau machetele unor viitoare construcții de lux și se vorbea despre marea privită prin pereți de sticlă sau despre munții admirați dintr-un jacuzzi încălzit, cu un pahar de șampanie în mână.
Puteți citi articolul pe link. https://recorder.ro/schema-nordis-masinaria-de-facut-bani-a-celui-mai-puternic-clan-politico-imobiliar/
- Ministerul Educației și CNA-ul nu pot dormi de grija horoscopului - iunie 26, 2025
- Psihologul Muzical (ediția 1184 – 21.06.2025): Baba Novak, Top Nonconformist „Songs with heart, corazon, cuore, coeur, herz, inimă în titlu” (partea a II-a) - iunie 26, 2025
- Mike Godoroja & Blue Spirit lansare album Viata-Iubire, Armonie, Zbor la Sala Radio 22 iunie 2025 - iunie 25, 2025