Ziua în care Inna i-a „bătut” pe Madonna, Justin Timberlake și Red Hot Chili Peppers

0
54

FOTO Global Records
FOTO Global Records

Articol de Iulia Radu
Uneori am impresia că trăim în lumi paralele. Ne place să credem că viața noastră este desprinsă dintr-un scenariu scris pentru Hollywood. Și pare că nimic nu ne poate aduce cu picioarele pe pământ. Mai ales când (mult prea) mulți oameni sunt atât de dispuși să „înghită” orice gogoașă le „servește” PR-ul unui artist. Acum, între noi fie vorba, mai citesc și eu reviste (serioase) de muzică din lumea întreagă. N-am văzut niciun PR care să se laude cu numărul de vizualizări de pe Facebook și Youtube al vedetei pe care o „păstorește”. Doar în România, acest fapt banal este prezentat ca o izbândă majoră. Am citit astăzi în Adevărul un articol absolut ridicol. Inna are mai multe vizualizări pe Youtube decât Madonna! Bun, acum că v-ați șters lacrima din colțul ochiului stâng și că vă puteți stăpâni emoțiile, haideți să mai citim o dată, cu glas tare, propoziția de mai sus. Ați râs, nu? De ce ar fi asta o știre?! Fără să fiu o admiratoare a Madonnei, trebuie să îi recunosc meritele. Femeia și-a creat o imagine, are o carieră, are PIESE, ALBUME, a schimbat unele mentalități (sau a încercat), și-a exprimat punctul de vedere în diverse probleme. Inna ce a făcut?! M-am uitat pe pagina ei de Facebook și în afară de postări de genul „Holaaaaaa”, „Barcelonaaa”, „To the studioooo”, nu am găsit nimic demn de reținut, niciun un semn mărunt că Inna s-ar putea exprima și în fraze. Când e ultima dată când ați văzut-o pe Inna luând poziție față de ceva, orice, că vorba aia se întâmplă multe în lumea asta?! Să ne înțelegem, e frumos să fii vizualizat online, dar la un moment dat, când vei decide să revii în lumea REALĂ, s-ar putea să ai surprize… nu neapărat plăcute. Dacă popularitatea ta online nu are o bază în lumea reală, atunci mai bine nu te lăuda. De forme fără fond, ne-am săturat.
Articolul de mai jos, ar fi fost cu adevărat interesant dacă Inna câștiga mai mult decât cei menționați, dacă vindea atât de multe bilete și albume încât să ajungă mai sus decât neica-nimenii  înșirați în articol.
Contează foarte mult să respecți o meserie. Iar să fii PR e chiar o treabă grea. Nu-i târziu să alegeți o altă meserie și nici nu-i rușine dacă o faceți!
Aveți mai jos articolul din Adevărul.
 

Inna, record pe YouTube: românca are mai multe vizualizări decât Madonna sau Justin Timberlake

Inna (29 de ani), pe numele real Elena Alexandra Apostoleanu, a stabilit un record în ceea ce priveşte cifrele de pe YouTube, dar şi cele de pe reţele sociale, devenind una dintre cele mai urmărite artiste la nivel mondial.
Inna a stabilit de curând un nou record: numarul de vizualizări de pe YouTube depăşeşte două miliarde, anunţă managementul artistei. Astfel, Inna este pe locul 63 la categoria artişti, devansând nume importante ale industriei muzicale internaţionale precum Justin Timberlake, Madonna, Sean Paul, will.i.am, Pharell Williams, Kanye West, Ricky Martin, Red Hot Chili Peppers, Christina Aguilera, Lil Wayne, Macklemore & Lewis, Mark Ronson, Iggy Azalea şi Martin Garrix.
În plus, pe canalul de YouTube al artistei, Inna are peste două milioane de abonaţi, un nou record, şi peste 1.2 miliarde de vizualizări. Pe Facebook, Inna are peste 12 milioane de fani, mai mulţi decât numarul de utilizatori de Facebook din Romania, de exemplu, pe Twitter are peste 1.1 milioane de followers şi 1.2 milioane de „urmăritori“ pe Instagram.
Puteți citi articolul în întregime aici:
http://adevarul.ro/entertainment/muzica/inna-record-youtube-romanca-mai-multe-vizualizari-decat-madonna-justin-timberlake-video-1_57a312315ab6550cb878acd8/index.html

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here