Cât costă 1 milion de vizualizări pe YouTube

0
222

Tot mai multe firme sunt interesate de dezvoltarea de strategii YoutubeAds și video content, arată o agenție românească de marketing online. De ce buget are nevoie o firmă din România pentru a atinge 1.000.000 de vizionări pentru un anunţ pe platforma Youtube.

Cum prezența publicului din România în platforma Youtube crește de la an la an, interesant de știut este că poți atinge 1.000.000 de vizionări ale anunțului tău cu un buget aproximativ de 4.500 de euro în platforma Youtube, arată datele oferite de Canopy, în cadrul unui eveniment organizat de Google.

Online marketing-ul nu se mai rezumă doar la click-uri, costuri per click, conversii sau cost per conversie, ci provocarea pentru companii este aceea de a fi memorabile, astfel încât oamenii să povestească despre inițiativele lor cu fiecare ocazie de pe care o au.

Însă, intuitiv, multe business-uri își doresc în activitățile lor online rezultate imediate, iar faptul că totul este măsurabil crește riscul de a nu se vedea mai departe de click-uri&co, mai arată reprezentanţii agenţiei.

Trenduri în publicitatea pe YouTube

În România încă ne uităm foarte mult la televizor, dar vedem o schimbare la modul în care oamenii folosesc dispozitivele TV.

Televizorul este ecranul care a înregistrat cea mai mare creștere în ceea ce privește vizionarea de conținut pe YouTube.

În Uniunea Europeană, timpul de vizionare a conținutului de pe YouTube, pe ecranul televizorului, a crescut cu 45% față de anul trecut.

Televizorul a fost adăugat ca tip de dispozitiv în „targetarea” și raportarea campaniilor în Google Ads and Display & Video 360, alături de computere, telefoane mobile și tablete.

În prezent pot fi adaptate campaniile specific pentru televizoarele conectate la internet, explică Aneta Pleșa, Google Romania.

Puteți citi mai multe aici:

https://www.startupcafe.ro/marketing/cat-cost-buget-publicitate-youtube.htm

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here