UCMR-ADA: Campanie de informare a utilizatorilor de muzica ambientala

0
449

radio-microfon-on-air aAm primit următorul comunicat de presă de la UCMR-ADA. Este vorba despre o „amplă campanie de informare la nivel național” care se derulează DOAR pe 4 posturi de radio. Potrivit ultimelor date privind audiența, Radio România este pe primul loc, mai ales că vorbim de „nivel național”. În plus, Radio Româniaeste și un bun plătitor de drepturi de autor… Nu știu pe ce criterii au fost alese posturile de radio cu care lucrează UCMR-ADA, dar „amplu” s-a devalorizat în prima propoziție din comunicat. Puteți citi mai jos.
 

În perioada 18-22 septembrie 2017, UCMR – ADA va derula o amplă campanie de informare la nivel național pentru utilizatorii de muzică ambientală  pe posturile de radio Pro FM, Digi FM, Radio ZU și Europa FM printr-un spot publiciar.
 
Conform Legii drepturilor de autor nr 8/1996, utilizatorii de opere muzicale sunt obligați să solicite inaintea utilizarii de la UCMR-ADA autorizație licenta neexclusiva pentru comunicarea publica a operelor muzicalein scop ambiental și să plătească remunerații forfetare lunare în funcție de criteriile specificate în Metodologia publicata in Monitorul Oficial prin Decizia ORDA 198/2012 privind stabilirea remunerațiilor cuvenite titularilor de drepturi de autor.
Pentru a obține o autorizație licenta neexclusiva utilizatorii trebuie să completeze o cerere de autorizare ce poate fi descarcata de pe site-ul  www.ucmr-ada.ro. Aceasta poate fi trimisă prin curier la sediul din București sau pe e-mail la ada@ucmr-ada.ro, iar un reprezentant UCMR-ADA se va ocupa de solicitările primite.
Se incadrează în categoria utilizatorului de opere muzicale în scop ambiental urmatoarele societati:

  • Unităţi de cazare precum: hoteluri, moteluri, vile turistice, cabane turistice, campinguri, popasuri turistice etc.

  • Unităţi de alimentaţie publică din oraşe şi staţiuni turistice precum: restaurante, terase, baruri, fast-food, pizzerii etc.

  • Unităţi comerciale sau de prestări cu activitate continua precum: magazine de orice tip, mall, supermarket, hipermarket, galerii comerciale

  • Unități de agreement precum:săli de jocuri de noroc, cazinouri, săli de biliard, bowling, tenis de masă, patinoare și piscine, parcuri de distracție, orășele și sate de vacanță, scoli de dans, săli de gimnastică, fitness, locuri de joacă pentru copii, muzee etc.

  • Centre medicale precum: centre sau cabinete medicale ori de tratament

  • Birouri sau centre administrative

  • Evenimente ocazionale precum: petreceri organizate cu ocazia unor colocvii, simpozioane, congrese, vernisaje, lansări de carte sau discuri, reuniuni profesionale, concursuri de frumuseţe etc.

  • Târguri și expoziții.

  • Standuri mobile cu activitate permanent precum: magazine, standuri în piețe, târguri sau alte locuri publice.

  • Transporturi terestre, aeriene sau maritime de pasageri.

  • Spaţii de aşteptare precum: aeroporturi cu trafic intern și internațional, gări, autogări, stații de tramvai sau troleibuz.

  • Parcări.

  • Parcuri, pieţe, plaje, ştranduri, pârtii pentru schi etc.

  • Call center – apel în asteptare.

  • Stadioane şi săli de sport.

 
 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here