AUDIENȚE RADIO (18.01.2016)

0
54

audiente radio (600 x 518)
sursa: paginademedia.ro

Au fost publicate audiențele radio (valul III – 31.08.2015 – 20.12.2015). Găsiți tabelul pe site-ul oficial: http://www.audienta-radio.ro/default.aspx?id=7
Site-ul paginademedia.ro a publicat o „analiză”, pe care o puteți citi pe link-ul de mai jos. E bine, totuși, să o faceți cu mare atenție. Sublinem faptul că Radio România Actualități este pe primul loc la market share și e constant pe locul 2 în toate celelalte clasamente. Observ că ce de la paginademedia.ro se ocupă intens de posturi de radio clasate în coada topului (Vibe FM, Tatanana/Activ EFEM etc) în loc să analizeze corect partea de sus a clasamentului…
Aveți aici un link către articolul cu pricina:
http://www.paginademedia.ro/2016/01/audiente-radio-ca-de-obicei-kiss-fm-are-orasele-iar-radio-zu-conduce-in-bucuresti-radio-tananana-in-crestere-dupa-rebrandingul-din-activ-efem
 
De asemenea, am primit și un comunicat de presă de la Radio România. Îl puteți citi mai jos:
 
Radio România Actualităţi îşi menţine poziţia de lider pe piaţa de radio din România, pe toate mediile de rezidenţă: 14,3% la nivel naţional, 14,7% în mediul urban şi 13,4% în Bucureşti, după cum arată datele de audienţă furnizate de Asociaţia pentru Radio Audienţă (ARA), valul de toamnă 2015, publicate astăzi.
Audienţa zilnică a programelor Radio România (Radio România Actualităţi, Radio România Cultural, Radio România Muzical, Radio România Antena Satelor şi Reţeaua Studiourilor Regionale) însumează peste 4,5 milioane de ascultători, Societatea Română de Radiodifuziune înregistrând o cotă de piaţă de peste 30%.
Studiul de Audienţă Radio – valul de toamnă 2015 a fost efectuat în perioada 31 august – 20 decembrie 2015 de către IMAS – Marketing şi Sondaje şi GFK România – Institut de Cercetare de Piaţă SRL, pe un eşantion de 9.449 de persoane dintre care 7.400 în mediul urban şi 2.049 în mediul rural.
Studiul a cuprins 1.156 de localităţi, dintre care 304 în mediul urban şi 852 în mediul rural.
Măsurarea audienţei s-a realizat pe baza metodei rememorării audienţei din ziua precedentă (Day After Recall), metodă la care apelează cele mai multe dintre sistemele de măsurare pe plan internaţional, metodologie recomandată de EBU (European Broadcasting Union) şi ESOMAR (European Society for Opinion & Marketing Research).

1 COMENTARIU

  1. Am fost unul dintre cei peste care a picat bafta de a raspunde unui asemenea chestionar, in intervalul lunar mentionat mai-sus. Interviul a fost telefonic, pe numarul de fix. Douazeci si ceva de minute, supus unui interogatoriu crunt, cu intrebari care mai de care mai impertinente si incredibile… Am rezistat stoic doar pentru ca am dorit sa sustin posturile Radio Romania in rezultatele finale ale sondajului, altfel era realmente GREU sa nu ti-o ia nervii razna si sa nu trantesti, furios, telefonul, intrerupand astfel chestionarul!…
    Parerea mea este ca rezultatele sondajului sunt contradictorii, avand in vedere cum sunt obtinute datele de pe teren. Pot fi orientative, insa in nici un caz sa nu tineti seama de ele…

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here