Mai mâncăm în fast-food-urile din mall?

0
789

Inspectorii de la Protecţia Consumatorilor închid restaurant după restaurant în urma controalelor care scot la iveală că bucureştenilor li se dă mâncare alterată gătită în bucătării infecte. Oamenii sunt sfătuiţi să ceară bonul fiscal de fiecare dată şi să fie atenţi la modul în care le este servită mâncarea

Neregulile igienico-sanitare din restaurantele din Capitală dau de lucru comisarilor de la Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) şi de gândit bucureştenilor care preferă să ia masa în oraş.

După ce au luat la rând localurile cu specific asiatic punând lacătul mai mai multe dintre acestea, inspectorii ANPC au intrat în mall-uri şi au luat la puricat restaurantele din zona food. Mai exact, de această dată au fost vizate locurile de luat masa din complexul SUN Plaza Bucureşti. Aici au descoperit alimente expirate, carne fără etichetă şi produse alimentare depozitate necorespunzător. Reprezentanţii consumatorilor cer închiderea acestor locaţii şi fac apel ca oamenii să fie atenţi şi să solicite întotdeauna bonul fiscal.

Peste 490 de kg de alimente au fost confiscate numai de la restaurantele din SUN Plaza. În schimb, comercianţii au primit amenzi în valoare de 170.000 de lei, iar unii dintre ei s-au ales şi cu lacăt pe uşă, printre aceştia numărându-se Imbiss Grill, Osteria di David, Li-Wu, Golden Woks şi Rustic.

Conform inspectorilor de la ANPC dintre cele 7 restaurante închise vineri seară, 6 şi-au rezolvat problemele în cursul nopţii şi au fost redeschise sâmbătă.

(…)

Bucureştenii care ştiu că au consumat produse alimentare în perioada de proximitate a controalelor ANPC în restaurantele cu nereguli, ar trebui să ceară banii înapoi, spune şi preşedintele Organizatiei pentru Protecţia Consumatorilor InfoCons, Sorin Mierlea. „Ar fi binevenit ca aceste persoane, dar mai ales copiii şi persoanele în vârstă să-şi facă un set de analize, pentru a vedea dacă nu au cumva vreo problemă de sănătate din cauza alimentelor consumate”, a precizat Mierlea. Consumatorii sunt îndemnaţi să fie mai atenţi ce şi de unde cumpără. „În momentul în care alegem un restaurant, prezumăm că autorităţile şi-au făcut treaba şi că acesta are avizele şi autorizaţiile de funcţionare. Ceea ce putem face este să solicităm bonul fiscal, pentru a avea o dovadă justificativă în caz că vrem să ne recuperăm dauna materială”, susţine şi Mierlea.

Găsiți articolul aici: https://adevarul.ro/news/bucuresti/dezastrul-fast-food-urile-mall-feresti-tepele-restaurantelor-1_5d9b5abd892c0bb0c6598745/index.html

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here