Recunosc că am fost foarte încântată de acest abonament pe care l-am recomandat mai multor persoane (știu sigur că Orange are un abonament datorită recomandărilor mele), dar acum regret amarnic faptele mele făcute în momente de entuziasm nebun. Din păcate, nu le pot lua înapoi, iar acum sunt bună de plată. Povestea pe scurt.
În vară, m-am interesat dacă pot avea televiziune de la Orange, am studiat grila de programe și am ajuns la concluzia că este exact ceea ce am nevoie. Zis și făcut. Stăteam pe Calea Griviței și spre norocul meu, am putut beneficia de serviciul de televiziune prin fibră. A venit la pachet și cu Internet prin fibră. Inițial, am fost în magazinul Orange (de la Universitate) pentru a afla mai multe detalii despre acest abonament. Am întrebat atunci clar ce se întâmplă dacă mă mut. Mi s-a spus că nu este nicio problemă, că poate fi mutat la o adresă nouă, iar în cazul în care nu există acoperire pentru fibră, atunci pot trece la abonamentul prin satelit. Ideea mi-a surâs pentru că aveam toate serviciile la același operator (telefonie mobilă, internet mobil și televiziune), prețul era avantajos, acoperirea bună, calitatea imaginii pe TV satisfăcătoare, în plus îl puteam lua după mine în cazul unei mutări. În momentul în care m-am hotărât să fac și abonamentul TV, am sunat la Orange și am vorbit cu un operator. Am făcut contractul, am întrebat din nou ce se întâmplă dacă mă mut. Mi s-a spus că nu e nicio problemă, îl reziliez pe acesta, în cazul în care nu poate fi mutat așa cum este, și trec pe satelit. Buuuun. Am bătut palma cu ei. Au fost câteva luni (vreo 4) excelente. Internetul are viteză foarte bună, televiziunea era super ok. Ce s-o mai lungim, totul era la superlativ.
A venit vremea să mă mut. Înainte de a face mutare propriu-zisă, am sunat la Orange să întreb dacă au acoperire pentru fibră la noua adresă. În prealabil, verificasem și eu pe site-ul lor și văzusem că există fibră pe strada unde urma să mă mut la numărul 23. Eu urma să stau la numărul 25 (sublinez că asta înseamnă că ne desparte un gărduleț de vecinii de la 23). Buuun. Vorbesc cu un operator. Îi dau adresa. Verifică. Zice că nu se poate. „Dar aveți la numărul 23”. Îmi spune că în sistem nu le apare și numărul 25 dar că face o sesizare către colegii de la tehnic și urmează să fiu contactată pentru a mi se confirma dacă pot muta sau nu serviciul la noua adresă. După vreo două zile de așteptat, am sunat din nou. Având în vedere că nu mă contactase nimeni, am zis să încerc să aflu cum stă treaba. Am aflat că mai trebuie să mai aștept, dar că dacă există infrastructură la numărul 23, teoretic ar trebui să fie și la numărul 25. Același lucru gândeam și eu. După alte două zile de așteptare și niciun semn de la mărețul Orange, am sunat din nou. Situația se schimbase radical. Nu putea fi instalat serviciul la numărul 25, există infrastructură doar la numărul 23. Întreb de ce nu m-a contactat nimeni să-mi comunice acest răspuns. Mi se părea de bun simț! Aflu cu stupoare că n-am fost sunată tocmai pentru că nu se poate. Cu alte cuvinte, Orange nu s-a mai obosit să-mi comunice niciun răspuns, cam acesta-i respectul pe care-l merită un client vechi (am abonament de date încă din 2012). Îl rog pe operator să-mi dea o soluție, să schimbăm abonamentul de fibră într-unul de satelit. Mi se spune scurt că nu se poate face prin telefon, că trebuie să mă duc în magazin. Așadar, în prezent plătesc un abonament pe care Orange NU mi-l poate asigura și tot eu trebuie să pierd vremea prin magazin.
Cu o falcă în cer și una-n pământ m-am prezentat imediat (adică azi) într-un magazin Orange. M-am dus să cer rezilierea sau suspendarea sau transformarea abonamentului respectiv într-unul de satelit. NU SE POATE! Îi explic omului din fața mea că cei din call-center m-au trimis în magazin și că mi-au spus că se poate. Își cere scuze pentru confuzie și îmi explică pe larg că este imposibil orice cer eu. Aflu cu stupoare că ei (Orange) au un parteneriat cu Telekom (????!!!???) și că nu poate fi schimbat abonamentul de fibră cu unul de satelit. Încep să mă întreb cu cine am semnat eu contract până la urmă: cu Orange sau cu Telekom?! Și cum adică: nu pot asigura serviciile pentru care plătiți, dar nici nu pot întrerupe contractul?!? Ascult cu indignare tot ce-mi spune angajatul Orange. Nu-mi vine să cred! Reiese că e vina mea că am semnat un contract. Acum sunt bună de plată, chiar dacă ei sunt cei care nu pot asigura serviciile. Orange nu-ți oferă nicio portiță. Plătești dacă ți-a trebuit TV. Și ce dacă n-ai? Plătești!
Am făcut o sesizare în magazin și am cerut rezilierea contractului pe care firma nu îl poate onora. Am primit și un număr de înregistrare (85538717). Dar am fost nevoită să fac un alt abonament TV de data aceasta prin satelit, nu de alta dar chiar am nevoie de televizor. În prezent, Orange mă pune să plătesc un serviciu de care nu pot beneficia (pentru că ei nu pot furniza serviciul la noua adresă) și mă împiedică să-mi fac meseria așa cum trebuie (fiind și jurnalist am nevoie de informații, iat televizorul este o sursă importantă pentru mine). În mod evident, am făcut și o sesizare la OPC. Chiar nu mi se pare normal să plătesc ceva ce nu am.
- Șoșoacă și Becali îmi dereglează televizorul! – Video - mai 31, 2025
- ANCA GRATEROL, VEDETĂ ÎN GERMANIA! NOTE DUMINICALE 25.05. - mai 25, 2025
- SĂPTAMÂNA MEA PE FB. 5-11.05 - mai 13, 2025
Daca meseria in meseria ta de ziarist(a) documentarea o faci de la TV ori de pe internet, m-am lamurit. Munca ta de teren e inexistenta, ce sa mai vorbim ca te poti face de ras daca mergi la un eveniment cultural sa filmezi cu telefonul in bat…
1. Documentarea o faci din cât mai multe surse posibile, inclusiv de la TV, asta dacă vrei să rămâi conectat la ceea ce se întâmplă în lume. Dar sunt sigură că nu trebuie să vă explic pentru că, se știe, toți anonimii de pe Internet sunt persoane culte care stiu exact cum stau lucrurile în toate domeniile.
2. Dar cu ce se filmează la un eveniment cultural? Există o gamă/o serie culturală de bețe și telefoane? Spuneți-mi, ca să pot cumpăra așa ceva. Desigur, cei 5.000 de oameni care s-au uitat la filmare au fost mulțumiți și de sunet și de imagine, iar evenimentului în sine, organizat de Humanitas, i s-au mai adăugat câteva mii de oameni. De fapt, ce vă deranjează, că o filmare făcută simplu cu un telefon și in trepied mic, a ajuns la un număr mare de oameni?
3. Asta e tot ce ați înțeles din articol? Era vorba de serviciile unei firme, nu de filmările unor acțiuni culturale. Dacă vă dați și numele, vă invităm cu drag la o dezbatere despre cum se procedează cu informarea unui jurnalist!
Ai dreptate ! Orange a devenit o firma de Mari Mincinosi si foarte lacomi de bani ! Fac oferte fara acoperire si i-si bat joc de clienti.
Recomand ocolirea firmei si alegerea altor companii mai serioase.Si eu sint patit cu ei asa ca i-am lasat dracului .