O precizare importantă. Cele două intervale orare diferite au un consum TV specific. Conferința lui Klaus Iohannis a fost difuzată de la ora 19.00 (interval prime-time, cu o audiență ridicată, în mod normal), când generalistele aveau principalele jurnale de știri.
Viorica Dăncilă a intrat în direct la ora 18.00, pe intervalul Acces (cu cifre sub Prime-Time în mod normal), când generalistele aveau emisiuni precum Acces Direct sau Ce spun românii.
Paginademedia.ro vă prezintă audiențele celor două „dezbateri”:
1. Klaus Iohannis: aproape 2,1 milioane de români
Întâlnirea lui Klaus Iohannis cu presa a adus televiziunilor care au transmis dezbaterea aproape 2,1 milioane de telespectatori. „Dezbaterea” a început la ora 19.00 și s-a dus bine după ora 21.00 și a fost difuzată de posturile de știri, plus TVR.
Cum s-a împărțit pe televiziuni:
NAȚIONAL. Iohannis a fost urmărit cel mai mult pe Antena 3. Postul de știri al Intact a avut peste 660.000 de telespectatori, media în fiecare minut. A fost urmat de Romania TV și de Digi24.
Antena 3 – 662.000
Romania TV – 440.00
Digi 24 – 319.000
TVR 1 – 251.000
Realitatea Plus – 216.000
B1 – 194.000
URBAN. Antena 3 a condus detașat și la orașe, cu peste 400.000 de privitori în fiecare minut de transmisiune. Poziție bună pentru Digi24, care a reușit să depășească România TV, Realitatea Plus, B1 și TVR.
Cum s-au împărțit pe posturi:
Antena 3 – 406.000
Digi24 – 261.00
România TV – 241.000
Realitatea Plus – 143.000
B1 TV – 111.000
TVR 1 – 110.000
COMERCIAL. Pe publicul comercial, Digi24 a fost cea mai urmărită televiziune dintre cele care au difuzat dezbaterea. Televiziunea de știri, deși nu a avut niciun jurnalist invitat pentru a pune întrebări, a fost urmărită în fiecare minut de puțin peste 100.000 de persoane.
Cum au urmărit tinerii?
Digi 24 – 104.000
Antena 3 – 67.000
TVR 1 – 49.000
Realitatea Plus – 31.000
România TV – 30.000
B1 TV – 22.000
2. Viorica Dăncilă: 1,7 milioane de români la conferința fostului premier
Viorica Dăncilă a organizat conferința înaintea celei a lui Klaus Iohannis, de la ora 18.00, de la Parlament.
Dăncilă a fost live pe intervalul 18.00 – 19.00, chiar dacă conferința sa s-a dus până la ora 20.00. Au fost peste 1,7 milioane de telespectatori pentru cele cinci posturi de știri care au transmis evenimentul.
Dacă, pe lângă posturile de știri, Iohannis s-a văzut și pe postul public, nu același lucru s-a întâmplat cu Viorica Dăncilă. TVR 1 nu a difuzat „dezbaterea” fostului premier.
La nivel național, Antena 3 a avut cele mai bune cifre cu conferința Vioricăi Dăncilă cu aproape 880.000 de privitori. Postul a fost umăr la umăr cu Romania TV.
Pe publicul tânăr, însă, Digi24 a avut cele mai bune cifre pe intervalul Vioricăi Dăncilă (18.00 – 19.00), dar la distanță de posturile generaliste care aveau pe interval seriale și emisiuni de divertisment.
Puteți citi articolul în întregime aici:
https://www.paginademedia.ro/2019/11/audiente-tv-iohannis-dancila
- Ministerul Educației și CNA-ul nu pot dormi de grija horoscopului - iunie 26, 2025
- Psihologul Muzical (ediția 1184 – 21.06.2025): Baba Novak, Top Nonconformist „Songs with heart, corazon, cuore, coeur, herz, inimă în titlu” (partea a II-a) - iunie 26, 2025
- Mike Godoroja & Blue Spirit lansare album Viata-Iubire, Armonie, Zbor la Sala Radio 22 iunie 2025 - iunie 25, 2025