AUDIENȚE. Câți români s-au uitat la Eurovision într-o seară cu Asia Express? Tot mai puțini

Articol preluat de pe site-ul PaginaDeMedia.ro

0
414

Mai prinde Eurovisionul la public? Nu prea. Atrage tot mai puțini privitori. Finala națională de aseară a pus TVR în primele zece televiziuni din top, însă cifrele sunt mult mai mici față de cele înregistrate anul trecut.

Într-o seară cu Asia Express de la Antena 1, aproximativ 200.000 de români s-au uitat la show-ul care a decis ce piesă va cânta Roxen la Rotterdam în luna mai.

Emisiunea de aseară i-a avut prezentatori pe Connect R și Elena Gheorghe, iar piesa Alcohol You a fost aleasă să reprezinte țara noastră la competiția europeană.

Prin comparație, pe intervalul Eurovision, Asia Express a fost urmărit de 1,2 milioane de privitori din toată țara.

Cifrele au fost mai mici și în mediul urban, față de anul trecut, însă au fost aproape la fel în cazul publicului comercial.

Anul trecut, finala în care Ester Peony era aleasă reprezenta României a fost urmărită de 340.000 de persoane din toată țara.

Roxen este artista Global Records, casă de discuri cu care TVR a lucrat în acest an pentru selecția națională de la Eurovision. A fost pentru prima dată când postul public de la noi a apelat la o colaborare directă cu o casă de discuri.

Finala națională de la Eurovision a pus TVR în primele zece televiziuni, aseară. Show-ul a fost urmărit de aproximativ 200.000 de privitori, mult mai puțin decât anul trecut. Atunci, emisiunea a fost urmărită de 340.000 de persoane.

TVR a fost aseară pe locul opt la nivel național, sub posturi ca Antena 1, liderul serii, sau Pro TV. De exemplu, pe intervalul finalei naționale, Antena 1 a scos o medie de 1,2 milioane de privitori, cu Asia Express.

Pro TV a fost pe doi, cu un milion de persoane pe minut, pe același interval.

URBAN. La orașe, TVR a fost pe șapte. Aproximativ 130.000 de telespectatori s-au uitat, în fiecare minut, la show-ul prezentat de Connect R și Elena Gheorghe.

Prin comparație, anul trecut show-ul era urmărit de 240.000 de privitori de la orașe.

Aseară, pe același interval, Antena 1, cu show-ul Asia Express, a adunat de aproape 700.000 de privitori în fața televizoarelor.

COMERCIAL. Tinerii au rămas loiali Eurovisionului. Câți erau anul trecut, au fost și aseară la TV. Aproximativ 35.000 de tineri au urmărit, în fiecare minut, selecția națională Eurovision.

Găsiți tabelul cu audiențe pe link: https://www.paginademedia.ro/2020/03/audiente-eurovision-romania-2020-roxen

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here