„Alcoolul nu te face mare”, o campanie marca Asociația Berarii României, CNA, Ministerul Educației Naționale și Poliția Română

Articol preluat de pe PaginaDeMedia.ro

0
199

Asociația Berarii României, CNA, Ministerul Educației Naționale și Poliția Română au făcut un brainstorming serios (poate din cauza asta s-a stricat vremea?!?) în urma căruia au decis să inițieze o campanie în jurul unei idei nobile: să prevină consumul de alcool în rândul adolescenților. S-au gândit și s-au gândit, apoi s-au răzgândit și s-au gândit la loc și singurl mod de a pune în practică ideea a fost videoclipul pe care îl puteți urmări în finalul articolului (care este preluat de pe Pagina De Media). Acest videoclip a fost încărcat pe contul oficial de Youtube al Poliției Române. Ei spun că este o parodie, eu îi cred pe cuvânt. Dar dacă acesta este singurul mod în care 3 reprezentanți ai statului (Ministerul Educației, Poliția Română și CNA) s-au gândit că pot ajunge la adolescenți, înseamnă că avem o mare problemă.

De asemenea, nu înțeleg ce înseamnă pentru CNA recomandarea ca „această campanie să fie preluată în regim de gratuitate” de către posturile de televiziune și de radio?! Doar nu vreți să fie difuzat acest „cântec-parodie”?!

Putem comenta împreună, dacă doriți.

Aveți articolul mai jos:

Asociația Berarii României lansează un nou capitol al campaniei „Alcoolul nu te face mare”, în parteneriat cu Ministerul Educației Naționale, Poliția Română și Consiliul Național al Audiovizualului.

CNA a trimis chiar săptămâna trecută către televiziuni și posturi radio o recomandare ca această campanie să fie preluată în regim de gratuitate.

Pe partea de video, a fost creat un videoclip (din care s-a extra și un spot video), o parodie a trupelor de muzică trap. În parodie, e vorba despre trupa Șatra D.A.D.Z, care cântă piesa „Ia stai cu tata”.

„Asta se întâmplă dacă faci lucruri de oameni mari, fac și oamenii lucruri de tine”, spune chiar primul vers al melodiei-pamflet.

Julia Leferman, Director General al Asociaței Berarii României, a povestit joia trecută, la CNA despre campania video:

„Nu îl marcăm ca un produs comercial. Această trupă nu există, sunt actori profesioniști, care au fost angajați în baza unor drepturi de autor. Este o parodie după trupe de trap care sunt în vogă la acest moment și se regăsesc în preferințele muzicale ale tinerilor de 13 – 17 ani, ei reprezentând, de altfel, și grupul țintă către care ne dorim să ne îndreptăm cu mesajul acestei campanii.

În această logică de parodie, de pamflet, încercăm să transmitem mesajul serios al faptului că minorii nu trebuie să consume alcool.”

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here