Câți români s-au uitat la emisiunea în care Mircea Badea a dat imaginile cu Cristian Burci. Antena 3, pe prima poziție

0
69

AUDIENȚE. Emisiunea specială a lui Mircea Badea, în care a prezentat reportajul de acum 20 de ani cu Cristi Burci, proprietarul Adevăul și Prima TV, a fost pe primul loc pe intervalul de difuzare.

Datele de audiență arată că Antena 3 a avut, pe intervalul emisiunii, o medie de 830.000 de români în fiecare minut. Postul de știri al Intact a fost pe primul loc la nivel național și la orașe. Pe targetul comercial (18-49 de ani), emisiunea lui Mircea Badea a fost pe locul al treilea, aproape la egalitate cu Pro TV.

Paginademedia.ro vă prezintă audiența emisiunii în care a fost difuzat un reportaj CBS din anii 90 despre vânzarea de copii, în care Cristi Burci apărea ca “intermediar” (baby-broker). Imaginile cu Burci, AICI.

NAȚIONAL. La nivelul întregii țări, 834.000 de români s-au uitat în fiecare minut la emisiunea lui Mircea Badea. Transmis de pe terasa clădirii Intact, programul i-a mai avut invitați pe Mihai Gâdea și pe Adrian Ursu.
Pe intervalul emisiunii (22.30-00.20), Antena 3 a fost pe prima poziție, urmată de Antena 1 (710.000) și de Pro TV.
URBAN. La orașe, emisiunea lui Mircea Badea a fost urmărită de 631.000 de telespectatori pe minut. Antena 3 a fost și pe urban pe primul loc, urmată de Antena 1 și de Pro TV (307.000).
COMERCIAL. Pe targetul comercial (persoane între 18 și 49 de ani), Antena 3 a fost pe locul 3, cu o medie de 198.000 de telespectatori pe minut. Pe primul loc a fost Antena 1 (212.000), urmată de Pro TV (198.000).
 
Găsiţi tabelul cu audienţe aici:
http://www.paginademedia.ro/2014/08/cati-romani-s-au-uitat-la-emisiunea-in-care-mircea-badea-a-dat-imaginile-cu-cristian-burci-antena-3-pe-prima-pozitie/
 
sursa: paginademedia.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here