Articol de Iulia Radu
Există și ceasuri bune marțea! N-aș fi crezut, dar tocmai am avut parte de o surpriză plăcută. În urma articolelor „Sclavi pe „moșia” RCS-RDS și Vodafone” și „Fisuri în comunicare”, am primit un telefon de la un reprezentant al companiei Vodafone. Pe un ton decent și extrem de amabil, s-a oferit să ne ajute să rezolvăm problemele de care ne-am lovit. Faptul că o companie mare dă dovadă de deschidere față de clienți, recunoaște că „sistemul” nu este perfect și depune eforturi pentru a schimba câte ceva, este extrem de important. Înseamnă că e bine să vă exprimați nemulțumirile (ori direct lor – puteți face sesizări în magazinele Vodafone – ori la Protecția Consumatorului). Subliniez ideea că e bine să vă exprimați când întâmpinați probleme, tocmai pentru că au fost voci care ne-au acuzat că am ales să ne spunem public „frustrările”. Dacă se va schimba ceva sau nu în protocolul lor și în modul în care discută cu clienții, nu știu. Poate dacă vor fi și alte sesizări, se va întâmpla și acest lucru. Dar pentru faptul că au sunat și au declarat că vor discuta problemele și vor încerca să găsească soluții, nu pot să spun decât: jos pălăria!
Pe de altă parte, cei de la RCS-RDS, probabil, tot după ce au citit articolele, au decis să mai întrerupă o dată Internetul și cablul TV. Asta e, există COMPANII și companii…
- NOSTALGII BUNE ȘI RELE, FINAL DE AN ZBUCIUMAT - ianuarie 2, 2025
- Despre audiențele TV din noaptea de Revelion - ianuarie 2, 2025
- M-A IMPRESIONAT! 28.12.2024 - decembrie 28, 2024