Pro TV, mai puţini telespectatori la ediţia live „Vocea României“, dar mai mulţi decât Antena 1, cu „X Factor“

0
15

Articol preluat de pe Paginademedia.ro
VOCEA ROMANIEIVocea României a fost urmărită de peste 1,2 milioane de telespectatori din întreaga țară, în cele aproape patru ore și jumătate de show, la cea de-a doua ediție live a emisiunii de la Pro TV.
Show-ul muzical a avut cu peste 30.000 de telespectatori mai puțini față de ediția trecută. Emisiunea de la Pro TV a condus audiențele pe toate target-urile, situându-se peste Antena 1 pe întregul intervalul de difuzare, dar și pe intersecția cu X Factor.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audiența pe intervalul Vocea României, dar și pe intervalul de intersecție cu X Factorul de pe Antena 1.
NAȚIONAL. Pro TV a fost urmărit pe intervalul Vocii de peste 1,2 milioane de persoane din întreaga țară. Postul a avut cu 381 mai mulți decât Antena 1 în cele patru ore și jumătate de difuzare. Kanal D a fost al treilea, cu 741.000 de persoane.
URBAN. La orașe, show-ul de pe Pro TV a atras 668.000 de persoane, în timp ce pe Antena 1 erau 517.000 de oameni.
COMERCIAL. Vocea României a avut 388.000 de telespectatori pe publicul comercial, cu vârste între 18 și 49 de ani. În același timp, la Antena 1 se uitau 300.000 de persoane.
 
Vocea, cifre mai mari pe intervalul cu X Factor. Antena 1 pe locul trei la nivel național și în privința publicului comercial
 
Pe intervalul de intersecție cu X Factor, Vocea României a condus de asemenea audiențele. Pe Pro TV erau peste 1,3 milioane de telespectatori pe minut, în timp ce Kanal D a avut o medie de circa 950.000 de privitori. Antena 1, care a difuzat X Factor, a înregistrat o audiență de 930.000 de telespectatori.
La orașe, diferența dintre Pro TV și Kanal D, al doilea post în clasament, a fost de peste 140.000 de persoane. La Pro TV se uitau 728.000 de oameni, în timp ce pe Kanal D erau 585.000 persoane. Antena 1 a fost cu X Factor pe locul trei, cu o audiență de 571.000 de privitori.
X Factor a reușit să ocupe locul doi la nivelul publicului comercial, unde pe intervalul cu Vocea României, a fost urmărit de 322.000 de persoane.
 
Pe link găsiți tabelele cu cifrele de audiențe:
http://www.paginademedia.ro/2014/11/audiente-cati-romani-s-au-uitat-la-a-doua-editie-live-a-show-ului-vocea-romaniei/

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here