Radar de Media prezintă audienţele TV pentru 24 februarie

0
66

maruta-gherghe-teoRADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate, marți 24 februarie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate). 
Ziua de marți a înregistrat o cifră medie de 19,7% rating (TTV) din totalul de 100% share. PRO TV s-a clasat pe prima poziţie la nivelul întregii zile cu 4% rating şi 20,2% share în timp ce Antena 1 a totalizat o audienţă medie de 3,1% rating şi 15,5% share.Kanal D s-a clasat pe locul 3 cu 1,6% rating şi 8,1% share, urmat de Antena 3 şi postul Acasă.
În intervalul orar 17:00-19:00, TTV – 27% rating. Emisiunea „Acces Direct” de la Antena 1 a fost lider de audienţa cu 6.1% rating şi 22.5% share, în timp ce PRO TV cu „La Măruţa” (plus Ştirile de la ora 17) s-a clasat pe locul secund cu 5% rating şi 18.6% share. Teo Show de la Kanal D a cumulat cifre sub media staţiei pe acest interval orar de doar 1.1% rating şi 4.2% share.
În intervalul orar 19:00-20:00, TTV – 40.9% rating. Ştirile PRO TV s-a clasat pe prima poziţie cu 8.7% rating şi şi 21.3% share, urmat de postul Acasă (serial Puterea Destinului), care, potrivit cifrelor furnizate de Kantar Media a obţinut o audienţă medie de 7% rating şi 17.2% share. Observatorul de la Antena 1 s-a clasat pe poziţia a 3-a cu 5.5% rating şi 13.6% cota de piaţă. Naţional TV s-a clasat pe locul 4, urmat de Ştirile Kanal D.
În intervalul orar de maximă audienţă, 20:00-22:00, TTV – 47.7% rating. PRO TV cu showul „Sunt celebru scoate-mă de aici! s-a clasat pe prima poziţie în intervalul orar monitorizat (plus Sport&Meteo), urmat de postul Antena 1, care s-a clasat pe locul secund cu 6.2% rating şi 13.1% share. „Trădarea” de la Kanal D s-a clasat pe locul 3, urmat de Acasă TV şi postul de ştiri Antena 3.
 
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţieTV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa cifre: Kantar Media. Copyright: ARMADATA SRL
 
Pe link găsiți cele două grafice de audiență:
http://www.radardemedia.ro/audiente-tv-24-februarie-in-intervalul-orar-acces-prime-time-cine-a-dominat-clasamentul-la-maruta-acces-direct-sau-teo-show-cifrele-zilei-detaliate-aici/
 
sursa: Radar de Media

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here