Jack Dorsey (CEO Twitter) a anunțat miercuri că platforma nu va mai afișa reclame politice. Decizia se va aplica la nivel global. „Capitalul politic trebuie să fie câștigat pe merit, nu cumpărat. Un mesaj politic are un reach mare atunci când oamenii decid să urmărească postarea respectivă și când o distribuie. Plătind pentru o postare, sari aceste etape și le impui oamenilor mesajul tău. Noi nu credem că decizia de a urmări o postare trebuie să fie compromisă de bani. Publicitatea este o armă foarte eficientă pentru agențiile comerciale, atunci când vine vorba de politică lucrurile se schimbă. Modul în care votează oamenii ne afectează pe toți. Nu are nicio legătură cu libertatea de exprimare. Totul se rezumă la a plăti pentru un reach mai mare. Iar a plăti ca un mesaj politic să aibă un reach mare, are multe ramificații pe care infrastructura democratică de astăzi nu este pregătită să le facă față”, a declarat Jack.
Noua politică a platformei va intra în vigoare pe 22 noiembrie. Excepție de la regulă vor face reclamele în care oamenii sunt invitați să meargă la vot.
We’ve made the decision to stop all political advertising on Twitter globally. We believe political message reach should be earned, not bought. Why? A few reasons…?
— jack ??? (@jack) October 30, 2019
- Apariție nouă: „Cartea celor cinci cercuri” de Miyamoto Musashi, cu prefață de Cristian Laiber (editura Rolcris) - ianuarie 17, 2025
- Psihologul Muzical (ediția 1161 – 11.01.2025): Antoaneta Cojocaru, Daniel Pascariu și Dana Cristescu, Top Nonconformist „Cântece românești care au în titlu „mare, ocean, litoral” - ianuarie 15, 2025
- Ziua Culturii Naționale, celebrată de ARCUB prin magie, poezie și povești fermecate (15.01) - ianuarie 14, 2025