Articol de Iulia Radu
Am găsit pe PaginaDeMedia.ro, un articol extrem de interesant. După ce am citit prima reacție a fost să (mă) întreb: și promovarea piesei noastre tot în rate se face? Sau face TVR-ul un credit?… Sau… cum? Sau, am putea să ne promovăm on-line… în sfârșit Facebook-ul, Youtube-ul ar avea șansa să-și dovedească utilitatea! Stăm acăsică, în fața computerului și… ne promovăm… strângem like-uri de la celelalte țări participante. Ne mai întâlnim cu fanii Eurovision prin mall-urile bucureștene și uite așa, din like în like câștigăm concursul.
Pur și simplu nu pot să înțeleg încăpățânarea noastră de a participa la un eveniment fără să avem resursele necesare. Nu-i o rușine să nu ai bani. Li s-a întâmplat și altora. Sunt țări care au preferat să se retragă un an-doi și au revenit când au avut cu ce. Mi se pare o atitudine perfect normală.
Mai jos puteți citi articolul. Așteptăm opiniile voastre!
Televiziunea Publică va negocia plata în rate a taxei pentru Eurovision. Comitetul Director al TVR a hotărât săptămâna trecută, începerea negocierilor dintre postul public și European Broadcasting Union – EBU, organizatorul concursului.
Potrivit hotărârii conducerii TVR, se aprobă “începerea negocierilor cu EBU în vedereea eșalonării taxei de participare la Eurovision.”
Aceeași hotărâre stabilește echipa de negociere: Irina Radu, Liana Stanciu, Costi Șerbu (Departament Emisiuni și Știri Sportive), Camelia Pătru (director economic).
România trebuie să plătească, până la mijlocul lunii aprilie, o taxă de 130.000 de euro.TVR încearcă o eșalonare în trei rate a sumei pentru participarea la Eurovision.
În cazul în care discuțiile nu ajung la un rezultat, TVR va achita taxa integral, urmând să acopere suma din eșalonări de plată către alți furnizori ai instituției publice.
sursa: PaginaDeMedia.ro
Date despre audiența înregistrată de TVR în seara finalei naționale
Selecția națională Eurovision a plasat TVR 1 pe poziția a patra în intervalul de difuzare. Pe primul loc pe intervalul Eurovision a fost categoria Alții, care include și Digi Sport, post pe care era derby-ul Steaua-Dinamo.
Sâmbătă seara, cu derby-ul Steaua – Dinamo, categoria Alții (unde sunt incluse toate posturile din afara monitorizărilor) a avut o audiență dublă față de o sâmbătă obișnuită.
Eurovision s-a “luptat” cu meciul, dar și cu Te cunosc de undeva, emisiunea de forță a Antenei 1 sâmbătă seara.Paginademedia.ro vă prezintă audiențele:
NAȚIONAL. La nivelul întregii țări, 830.000 de români pe minut se uitau la selecția Eurovision. TVR 1 a fost pe intervalul selecției pe locul patru.
Pe prima poziție a fost categoria Alții, cu 2,4 milioane de români pe post. Categoria a avut o audiență aproape dublă față de o săptămână normală.
Cum include toate posturile nemonitorizate, nu se poate spune exact câți români s-au uitat la Steaua – Dinamo, dar este cert că derby-ul a atras o audiență consistentă.
URBAN. Și la orașe, categoria Alții a fost pe primul loc: aproape 1,5 milioane de persoane, dublu față de o sâmbătă normală. Eurovision a fost tot pe locul patru, cu o medie de sub jumătate de milion de orășeni.
COMERCIAL. Publicul comercial a fost slab reprezentat pe TVR 1 pe intervalul Eurovision: puțin peste 150.000 de persoane între 18 și 49 de ani. În comparație, categoria Alții aduna peste 700.000 de telespectatori din targetul comercial, iar Pro TV, peste 400.000.
Aici găsiți tabelul:
http://www.paginademedia.ro/2014/03/eurovision-pe-locul-patru-categoria-care-include-si-meciul-steaua-dinamo-pe-primul-loc-in-audiente/
sursa: paginademedia.ro
- DACĂ LE-AȚI RATAT. NOTIȚELE MELE - septembrie 25, 2024
- M-AM NĂSCUT ACCIDENTAL (9.09.2024) - septembrie 9, 2024
- GÂNDURI ADUNATE DE PE FB - septembrie 5, 2024
Foarte competenți cei de la TVR, ca dintotdeauna dealtfel…
Cum să afirmi, în spațiul public, că în cazul eșecului negocierilor cu EBU vei achita integral? 😀 😀 😀
Cu ce argumente mai începi negocierea cerând aprobarea plății în rate, când cei de la EBU au aflat deja că poți plăti și integral?
Cred că nu de bani duc ei lipsă în primul rând, ci de competenți în posturile cheie.