Crăciun “Negru”. Finala Vocea României, depășită de specialul cu copii al lui Dan Negru

0
45

Dan Negru a fost Vocea României. Negru și Magic Star (o ediție specialăNext Star de Crăciun) au “cântat” ceva mai tare decât finaliștii de la Vocea României. A treia finală Vocea României de pe Pro TV a fost depășită de emisiunea de pe Antena 1 pe intervalul de intersecție.
Finala din acest an a urmat un tipar asemănător cu edițiile precedente, care au fost difuzate tot a doua zi de Crăciun: a pierdut pe intersecția cu principalul program al Antenei 1, dar a fost pe prima poziție pe tot intervalul (Vocea României fiind mai lungă).

Și celelalte ediții, care au avut loc în anii trecuți tot pe 26 decembrie, au fost depășite de contraatacul Antenei: prima finală, din 2011, a fost după Crăciunul cu Nae și Vasile, iar anul trecut filmul King Kong a depășit Pro TV pe intervalul finalei Vocea României la nivel urban.
Singurul segment care a rămas al Pro TV a fost cel comercial (18-49 de ani), unde Vocea a fost pe primul loc.

Paginademedia.ro vă prezintă audiențele finalei Vocea României, câștigată de Mihai Chițu, “elevul” lui Horia Brenciu, dar și cifrele de pe intersecția cu emisiunea lui Dan Negru.

De remarcat poziția bună a postului de muzică populară Etno TV, deținut de Silviu Prigoană, pe audiențele de la nivel național: locul 3!
 

1. Intersecția Vocea României – Magic Star. Negru a luat Vocea pe național și la orașe. Pro-ul a avut comercialul

Vocea României și Magic Star (un Next Star special) s-au intersectat trei ore și jumătate. Pe intervalul de intersecție, Antena 1 a fost pe primul loc, atât la nivelul întregii țări, cât și la orașe. Diferența a fost de ordinul zecilor de mii de telespectatori.
La nivel național, pe intervalul de intersecție, la Magic Star se uitau 1,82 milioane de români pe minut, cu 30.000 mai mulți decât la finala Vocii. La orașe, Negru avea 1,05 miloiane de telespcetatori, cu aproape 60.000 mai mulți decât Pro.
Pro TV a avut prima poziție la publicul comercial: 539.000 de persoane între 18 și 49 de ani, față de 430.000 la Negru.

2. Vocea României, întregul interval: Pro TV, primul pe toate targeturile

După durata întregii emisiunii (care s-a întins până la 00.30), Pro TV a fost pe prima poziție pe toate targeturile: național, urban și comercial). Diferența a fost dată de cifrele obținute în ultima jumătate de oră, când au fost anunțați câștigătorii.
La nivel național, media pe toată Vocea a fost de 1,8 milioane de persoane (plus 100.000 față de Antena 1), iar la orașe s-au uitat 1,01 milioane de români (plus 40.000 față de Antenă).
Pe segmentul comercial (18-49 de ani) au fost 552.000 de persoane, față de 404.000 la Antena 1.
 
Găsiți tabelul aici:
http://www.paginademedia.ro/2013/12/craciun-negru-finala-vocea-romaniei-depasita-de-specialul-cu-copii-al-lui-dan-negru/
 
sursa: Pagina de Media

1 COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here