Finala MasterChef a condus audiențele. Meciul Stelei a pus Digi Sport pe locul trei la orașe

0
79

andrei-finala-masterchef aArticol preluat de pe paginademedia.ro
Finala MasterChef, difuzată aseară de Pro TV, a fost lider incontestabil de audiență pe toate targeturile de audiență, într-o seară în care pe TV a rulat și meciul Steaua – Viitorul Constanța. Partida de fotbal a urcat DigiSport în clasament pe locul trei la nivel urban.
La nivel național și urban, locul doi a fost ocupat de Kanal D care a difuzat telenovela turcească Furtună pe Bosfor și emisiunea tabloid WowBiz, pe intervalul show-ului culinar de pe  Pro TV.
Meciul Steaua – Viitorul Constanța a prins locul trei la nivel urban și patru la nivel național și comercial, cu difuzarea de pe Digi Sport, dar și locul cinci la nivel național și comercial, cu difuzarea de pe TVR 1.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audiența posturilor TV de luni seara, pe intervalul MasterChef (20.30 – 22.42):
NAȚIONAL. Finala MasterChef, câștigată de Andrei Voica, a fost cea mai urmărită emisiunea a serii de ieri. Show-ul culinar a adunat în fața televizoarelor aproape 1,8 milioane de telespectatori din întreaga țară. La o distanță de aproape 400.000 de telespectatori, Kanal D s-a situat pe locul doi în topul audienței. Televiziunea trustului Dogan, care a difuzat pe intervalul MasterChef serialul Furtună pe Bodfor șiWowBiz, a fost urmărită de aproape 1,4 milioane de români. Locul trei a fost ocupat de Antena 1, care a avut în program Șerifi de România. Emisiunea prezentată de Dan Negru a adunat în fața micilor ecrane 715.000 de persoane de la nivel național.
Vârf național MasterChef: 2.200.000 de telespectatori, la ora 22.41 (rating 11,9 și 26,5 % cotă de piață)
URBAN. Pro TV a fost primul și la orașe cu finala MasterChef. Emisiunea culinară a fost urmărită de 915.000 de persoane din mediul urban. Kanal D a fost pe locul doi, cu 762.000 de telespectatori pe minut, în timp ce meciul Steaua – Viitorul Constanța de pe Digi Sport 1 a fost pe locul trei, cu 461.000 de telespectatori de la orașe.
Vârf urban MasterChef: 1.182.000 de telespectatori, la ora 22.39 (rating 11,7 și 24,7 % cotă de piață)
COMERCIAL. Ultima ediție a celui de-al șaselea sezon MasterChef a fost cea mai difuzată emisiune și la nivelul publicului format din persoane cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani. Show-ul culinar a fost urmărit de 585.000 de persoane din targetul comercial. Antena 1 a fost pe locul doi, cu o medie de 267.000 de privitori, în timp ceKanal D a fost pe trei, cu 215.000 de persoane.
 
Puteţi citi articolul în întregime aici:
http://www.paginademedia.ro/2015/12/finala-masterchef-lider-detasat-pe-toate-targeturile-cati-oameni-s-au-uitat-la-show-ul-culinar/

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here