Articol de Iulia Radu
Citesc, ușor amuzată, un articol de PR în Adevărul despre Inna care a reușit performanța de a depăși pragul de 3 milioane de abonați pe canalul de Youtube, depășind astfel artiști precum Madonna, Robbie Williams şi Rita Ora. De asemenea, PR-ul subliniază pompos faptul că solista este pe locul 67 în lume, cu peste 2,7 miliarde de vizualizări pe YouTube, clasându-se în fața unor nume ca Akon, Sean Paul, Madonna, Lana del Rey, Kanye West, Lil Wayne, Justin Timberlake, Mariah Carey şi Will.i.am. Am tot respectul pentru reușitele Innei, dar să te agăți de vizualizările online de parcă click-urile te fac „artist”, este o jignire la adresa inteligenței consumatorului, iubitorului de muzică (știm cu toții cum se fac vizualizările). Ba mai mult decât atât, lași să se înțeleagă că datorită acestor vizualizări și like-uri, Inna concurează cu artiști precum Robbie Williams, Madonna, Mariah Carey etc. Doar în România, unde box-office-ul unui artist este stabilit în funcție de like-uri, click-uri, vizualizări și apariții în mass-media, poate fi indusă o astfel de idee caraghioasă. În țările civilizate, artiștii se mândresc cu vânzările (de discuri, de bilete), nu cu vizualizările. Deocamdată, Inna e tare în realitatea virtuală, în timp ce ceilalți au succes în lumea reală. Sunt convinsă că Inna are calități, că este o artistă care poate fi promovată serios, dar are nevoie de un PR care să îi dea substanță.
Poate ne spune PR-ul câte concerte pe cont propriu, sold-out, a avut Inna în ultimii 5 ani?
Găsiți aici articolul din Adevărul:
http://adevarul.ro/entertainment/muzica/inna-mai-abonati-youtube-decat-staruri-robbie-williams-madonna-loc-afla-lume-numar-vizualizari-1_59784fc85ab6550cb8805326/index.html
- Sanremo, un festival socialist? - februarie 18, 2025
- Klaus Iohannis a demisionat! (10.02.2025) - februarie 10, 2025
- Judecătorii C.C.R. vor bani de medicamente / Provocarea „paracetamol” pe TikTok - februarie 10, 2025