S-a întâmplat cu câteva piese la care țineam. Sigur, e o abordare personală. Poate, pentru voi, cele scrise aici nu spun nimic. E o confesiune a unui om legat integral, vital de muzică. Primul atac la amintirile mele s-a produs când au folosit până la sufocare „Pour un flirt avec toi” cu Michel Delpech… apoi a fost Billy Swan cu „I Can Help”, apoi altele, chiar și „Mama Leone” cu Bino m-a durut, dar cea mai grea lovitură am primit-o zilele acestea, când Nissan a preluat Black Sabbath cu Paranoid! A fost preferată de mine de la prima audiție. O difuzam rar ca să fie bucurie și acum iată ce pățesc! De ce nu folosesc muzica zilei atât de difuzată de posturile de radio, atât de vizualizată de milioane și milioane de internauți? De ce nu-și comandă piese noi, pe temă. Au bani, așa că n-ar trebui să fie o problemă. De ce să distrugi amintirile oamenilor, că doar n-o să cumpere un septuagenar modelul la zi al mașinii. Nu înțeleg de ce sunt atât de inadecvați publicitarii la moda muzicală, la sonoritățile proaspete? Sau ei gândesc ca mine? Adică valorile, adevăratetele refrene s-au scris atunci? Piesele de acest gen, devenite suport pentru reclame își pierd valoarea de difuzare la radio. Sunt destui defecți care vor spune că dând „Paranoid” faci reclamă mascată la Nissan!
- NAUM CREȘTE… ÎN TOXICITATE! (3.12.2023) - decembrie 4, 2023
- 50 DE ANI DE CARIERĂ? (22.11.2023) - noiembrie 23, 2023
- REORGANIZAREA TERITORIALĂ IMPOSIBILĂ? 17.11 - noiembrie 17, 2023
Eu zic că tot de costuri ține, chiar dacă e vorba de Nissan (Renault), ce, ei nu trebuie să cheltuie puțin, pentru a fi eficienți? Drepturile de achiziție pt. un spot publicitar, drepturile de autor și de difuzare pentru o piesă de acum ar costa mult mai mult. Iar, ca argument suplimentar, întreb de ce nu au apelat la un compozitor, pentru o ”piesă” originală, sau să facă o licitație de piese, cum se face de obicei? Tot de-aia, pentru că ar fi costuri mult, mult mai mari.