AIR COOLER? POATE LA TOAMNĂ!

0
128

air cooler aMai iau câte o palmă de la firmele cu promovare intensă. www.mediashopTV.ro propune un Air Cooler, iar eu sun acolo sâmbătă, 16.06, pentru că nu suport aerul condiționat, pentru că e foarte cald în casă. 27-29 de grade. Negociem, discutăm, vă dăm un card de fidelitate, orice, ca să treacă la 250 roni. Accept și spun că vreau repede, odată ce oferta era intensă pe TV. Sigur că da! Azi e 25 iunie, n-am primit niciun semn, nici să aștept, nici că vine. Sun. Mă ceartă o țață că n-au trecut 10 zile, ca și cum interesul meu era să aștept să expire cele 10 zile. Trebuia să aștept până pe 26-28 iunie…probabil. Mă pasează la ”relația cu clienții” și aflu de la o duduie mult mai amabilă că există comanda, dar nu există obiectul. Nu era mai simplu să-mi dea acest mesaj pe SMS, mail sau telefon? Să mă duc să iau din altă parte? Am anulat comanda, firește și mi-am amintit că prea mi-a mers bine cu achizițiile online, ca să n-o iau în barbă pe bază de cooler! Dacă aceste firme ar angaja și oameni care să știe să vorbească, să nu țipe la tine, să nu fie roboți, care nu ascultă, poate că ar mai fi speranțe…Bani mulți în promovare și atât? Un exemplu aproape pozitiv ar fi cei de la Factcool, la care am comandat un tricou. Au confirmat, au trimis mesaj, după câteva zile, că nu pot livra pentru că cel în culorile cerute s-a epuizat. Așa e mai civilizat!

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here