Ce audiențe au făcut emisiunile "La Măruță" și "Acces Direct" cu nunta lui Pepe

0
10

Nunta lui Pepe cu Raluca Pastramă a fost subiectul zilei la emisiunea nașului,La Măruță, dar și la cea a angajatorului, Antena 1, show-ul Acces Direct.

Pro TV a condus audiențele pe segmentul comercial și pe cel național, în timp ce pe publicul urban a fost aproape le egalitate cuAcces Direct.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audiența celor două emisiuni pe intervalul pe care acestea s-au intersectat.

NAȚIONAL. La Măruță a avut 916.000 de telespectatori (5%rating) din întreaga țară în fiecare minut de difuzare. Pe același segment, Acces Direct avea o medie de 797.000 de privitori (4,3%).
URBAN. Pe publicul urban, Acces Direct a condus audiența cu o medie de 586.000 de privitori, la mică distanță Măruță, care avea o medie de 582.000 de telespectatori.
COMERCIALMăruță a condus audiențele și pe publicul comercial, cu vârste între 18 și 49 de ani, cu o medie de 274.000 de telespectatori, la distanță de Acces Direct, urmărit de 241.000 de persoane.
 
Puteţi vedea tabelul pe site-ul paginademedia.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here