Nunta lui Pepe cu Raluca Pastramă a fost subiectul zilei la emisiunea nașului,La Măruță, dar și la cea a angajatorului, Antena 1, show-ul Acces Direct.
Pro TV a condus audiențele pe segmentul comercial și pe cel național, în timp ce pe publicul urban a fost aproape le egalitate cuAcces Direct.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audiența celor două emisiuni pe intervalul pe care acestea s-au intersectat.
NAȚIONAL. La Măruță a avut 916.000 de telespectatori (5%rating) din întreaga țară în fiecare minut de difuzare. Pe același segment, Acces Direct avea o medie de 797.000 de privitori (4,3%).
URBAN. Pe publicul urban, Acces Direct a condus audiența cu o medie de 586.000 de privitori, la mică distanță Măruță, care avea o medie de 582.000 de telespectatori.
COMERCIAL. Măruță a condus audiențele și pe publicul comercial, cu vârste între 18 și 49 de ani, cu o medie de 274.000 de telespectatori, la distanță de Acces Direct, urmărit de 241.000 de persoane.
Puteţi vedea tabelul pe site-ul paginademedia.ro
- Despre trupa FiRMA, anulare de concerte, „cenzură”, Calin Georgescu (Pacientul) - februarie 28, 2025
- LANSARE PSIHOLOGICĂ (25.02) - februarie 25, 2025
- Sanremo, un festival socialist? - februarie 18, 2025