Cine sunt surorile Hojda, revelaţia de la „Vocea României“

0
148

Articol din Adevărul
Surorile HojdaÎn cea de-a treia gală live a show-ului „Vocea României“, de la Pro TV, în urma căreia au fost aleşi cei opt semifinalişti, Maria şi Ligia Hojda au impresionat şi juriul, şi publicul.
Familia Hojda din Sighetu Marmaţiei este o adevărată „pepinieră“ de voci. După ce Flavia Hojda a ajuns în galele „X Factor“, în urmă cu doi ani, surorile ei mai mari, Maria şi Ligia, s-au înscris la „Vocea României“, reuşind performanţa de a ajunge, amândouă, în semifinală. Cele două concurează în echipe diferite: Maria este antrenată de Loredana, în timp ce Ligia este în echipa lui Tudor Chirilă.
 

În trupa Loredanei

 
Maria Hojda (24 de ani), cu melodia „She Wolf“ (David Guetta feat.Sia), a făcut-o pe antrenoarea sa, Loredana, să plângă de emoţie. „Maria, în seara asta m-ai «rupt» în bucăţi. Senzaţional e puţin spus“, a comentat antrenoarea, iar toţi ceilalţi membri ai juriului au lăudat-o. Maria a mai colaborat cu Loredana, fiind membră a trupei de backing vocals a cântăreţei.
 
Ligia Hojda (26 de ani) a cântat „My Immortal“, a trupei Evanescence, iar prestaţia ei a fost potenţată şi de un moment de balet contemporan. Toţi antrenorii au fost emoţionaţi de interpretarea ei sensibilă şi de inflexunile celtice din vocea sa, ce aminteau de Dolores O’Riordan, solista trupei The Cranberries.
 
Ligia şi Maria au moştenit pasiunea pentru muzică din familie, iar cele două cântau de mici folk, împreună cu tatăl lor. Maria a studiat pianul şi viola la Şcoala de muzică din Sighet, iar Ligia chitara, la aceeaşi şcoală. Au participat la mai multe concursuri, iar Maria s-a remarcat în talent-show-uri precum „Megastar“ şi „X Factor“.
 
„M-am simţit minunat pe scenă la «Vocea României». Mi-am dorit de mult să fiu acolo. Când am intrat pe scenă, am ştiut că acela e momentul meu, că acela e locul meu şi pur şi simplu am fost liberă şi m-am bucurat că pot să transmit energia şi pasiunea mea pentru muzică oamenilor. Publicul a început să mă aplaude de la primele fraze muzicale. A fost foarte receptiv, a fost foarte energic, a primit energia mea şi eu la rândul meu am luat energie de la ei“, mărturisea Maria Hojda.
 
„E ceva special să cânţi în faţa unui public minunat şi în faţa unor artişti care au lăsat o amprentă în muzica românească. Eu nu am mai cântat de foarte multă vreme pe o scenă şi de aceea am şi emoţii“, declara şi Ligia pentru maramedia.ro.
 

Toată familia râde, cântă şi dansează

Cele două cântăreţe continuă tradiţia începută de sora lor, Flavia (20 de ani), care a concurat în 2012 la „X Factor“, unde a ajuns până în galele live. Participarea la talent-show-ul Antenei 1 i-a deschis, însă, tinerei poarta spre celebritate. Astfel, Flavia, care este studentă la UNATC, a obţinut unul dintre rolurile principale în comedia românească „#Selfie“, unul dintre filmele cu cele mai mari încasări în acest an. Iar mezina familiei Hojda, Francesca (10 ani) le cală pe urme surorilor sale şi este hotărâtă şi ea să urmeze o carieră tot în muzică.
 

Cine merge în semifinale

 
Vocea României“ şi-a ales vineri seara semifinaliştii, după o ediţie cu momente emoţionante, stiluri diverse şi concurenţi bine pregătiţi. Din fiecare echipă au mers mai departe doi tineri: unul ales de public, unul de antrenor. În afară de surorile Hojda, ceilalţi semifinalişti sunt: Tiberiu Albu (echipa lui Tudor Chirilă), Ilinca Băcilă (echipa Loredanei), Anda Dimitriu şi Briggita Balogh (echipa lui Marius Moga), Gelu Graur şi Aliona Munteanu (echipa lui Smiley).
 
Ediţia de vineri a adus pe scenă mai multe momente rock, iar unul dintre tinerii „antrenaţi“ de Tudor Chirilă a oferit un moment spectaculos. Tiberiu Albu, care în etapa trecută a impresionat cu o piesă Led Zeppelin, a interpretat în această gală melodia „Dream On“, a trupei Aerosmith şi a ridicat sala în picioare, fiind aplaudat minute în şir. Reacţia publicului a spus totul despre prestaţia sa, astfel că membrii juriului nu au mai făcut niciun comentariu.

Cum s-a împărţit publicul

 
Ediţiile de vineri seara ale celor două show-uri concurente, „Vocea României“ şi „X Factor“, şi-au împărţit publicul: la nivelul întregii ţări şi pe segmentul comercial a câştigat Pro TV, în timp ce la oraşe a fost egalitate, potrivit Pagina de Media. La nivel naţional, Pro TV a fost urmărit, în medie, pe minut, de 1,06 milioane de români, iar Antena 1 de 890.000 de telespectatori.
 
La nivel urban, publicul s-a împărţit aproape în mod egal, dar Pro TV a avut un avantaj minor de 2.000 de telespectatori. Astfel, „Vocea României“ a fost urmărită de 616.000 de telespectatori, iar „X Factor“ de 614.000 de telespectatori.
 
sursa: Adevărul.ro

Andrei Partos
Follow me
Ultimele postari ale lui Andrei Partos (vezi toate)

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here