TVR a scăpat basma curată după episodul „Dragnea la Viaţa Satului“, chiar dacă majoritatea CNA a considerat că postul a greşit

Articol preluat din Adevărul

0
54
Foto: TVR
Foto: TVR

Majoritatea membrilor Consiliului Naţional al Audiovizualului (CNA) a considerat că TVR a greşit când a difuzat două ediţii ale emisiunii „Viaţa Satului“ cu Liviu Dragnea în plină campanie electorală fără a le marca în mod coresunzător. Totuşi, forul nu a reuşit să sancţioneze în vreun fel postul public pentru că membrii nu s-au putut pune de acord.

„Pe cele două speţe legate de «Dragnea la Viaţa Satului» s-a votat în Consiliu de 24 de ori!! Din cauza jocurilor de imagine ale unora, care s-au încăpăţânat să ţină cu dinţii de o amendă care, potrivit departamentului juridic, ar fi căzut în instanţă imediat (nefiind precedată de o somaţie), TVR a scăpat nesancţionată. Deşi, ce să vezi, în opinia majorităţii membrilor, postul a greşit“, a transmis membrul CNA Radu Herjeu pe Facebook.

Puteți citi articolul în întregime aici:

https://adevarul.ro/entertainment/tv/tvr-scapat-basma-curata-episodul-dragnea-viata-satului-majoritatea-cna-considerat-postul-gresit-s-a-ajuns-aici-1_5d123ff6892c0bb0c6c95039/index.html

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here