Azi vă relatez doar un episod scurt, dar voi continua cu altele (în cîteva zile), pentru a-i ajuta pe cei, care poate vor pica în capcanele neocolite de mine. Sunt sunat de un robot Vodafone care face sondaj. A mai sunat și n-am răspuns pentru că era oră de odihnă. Sunt întrebat ce notă aș da serviciilor lor de la zero la 10. Tastez Zero, fără ezitare. Apoi dacă am apelat la Relațiile cu publicul și dacă s-a rezolvat. Am răspuns la varianta nu încă. Primesc SMS 2875 cu textul Vă rugam să ne spuneti motivele pentru care ati acordat notele la sondaj prin raspuns gratuit la acest SMS. Vă mulțumim! Vodafone. Adică nu e destul că ne deranjează, cer și explicații? Faza cu gratuit e chiar genială. Adică mă puteau taxa pentru un răspuns la sondajul lor? Cred că puteau. Le-am răspuns în scris că e bine să se uite la cele două sesizări depuse pe 5 ianuarie și vor înțelege cât sunt de mulțumit de serviciile lor. Aștept cele 10 zile lucrătoare și povestesc restul dar, recunosc, Vodafone are tupeu. Am avut o convorbire de aproape două ore cu un angajat al firmei. Foarte amabil și binevoitor. Dealtfel cei cu care am vorbit , vreo 3/4, au fost drăguți și surprinși de cele relatate de mine. Apoi m-au pasat de la un serviciu la altul. Mă opresc aici și vă recomand : atenție mare la ofertele GRATUITE!
- 50 DE ANI DE CARIERĂ? (22.11.2023) - noiembrie 23, 2023
- REORGANIZAREA TERITORIALĂ IMPOSIBILĂ? 17.11 - noiembrie 17, 2023
- O LUĂM LA VALE… - noiembrie 17, 2023
Nu va lăsați înșelați de aparente! Aceste mesaje se trimit automat în cazu in care ai dat o nota mai mica dar răspunsul la ele nu le citește nimeni cu atât mai puțin sa soluționeze problema..
Doar se.prefac ca le.pasa