Gata! Acum că l-am îngropat pe 2018, putem să răsuflăm ușurați. Vestea bună este că am supraviețuit (încă) unui an în care prostul-gust, mediocritatea, ideile puține și fixe ale directorilor de program au făcut legea în playlisturile radiourilor românești. Vestea proastă este că 2019 este abia la început, deci urmează alte 52 de săptămâni de foc.
Site-ul Media Forest publică săptămânal un top 10 al celor mai difuzați artiști români și străini și al celor mai difuzate cântece românești și străine. Pentru cei care nu știu, site-ul monitorizează cele mai importante posturi de radio și de televiziune din România (găsiți lista completă pe acest link – click!). Uitându-mă pe cifrele oficiale furnizate de acest site, mă gândesc că poate ar trebui înființat un sindicat al oamenilor agresați de muzica proastă și mereu aceeași difuzată intens la posturile de radio. Ar trebui să existe o formă organizată prin care să ne putem apăra drepturile.
Piese românești difuzate în heavy rotation la radio în 2018

Cele mai ascultate posturi de radio (da, acelea care se bat cu cărămida-n piept că au milioane de ascultători) au învârtit în heavy-rotation doar 45 de cântece. Cel mai difuzat cântec românesc în 2018 a fost „Vals” al lui Smiley cu 5.807 difuzări. Acest cântec a stat în top 10 al celor mai difuzate timp de 26 de săptămâni din 52! A fost în heavy-rotation jumătate de an! Vârful difuzărilor a fost de 336 de ori într-o săptămână. De altfel, sunt 9 săptămâni consecutive în care a depășit pragul de 300 de difuzări. În cea mai slabă săptămână petrecută în heavy-rotation, Smiley a avut doar 103 difuzări.
Pe locul 2 se află Manuel Riva feat Alexandra Stan – „Miami” cu 4.529 de difuzări. A stat în heavy rotation timp de 27 de săptămâni, iar vârful a fost de 218 difuzări într-o singură săptămână.
Podiumul este completat de Blacklist feat Carla’s Dreams – „Tequila”. A fost în top 10 heavy-rotation timp de 30 de săptămâni. Vârful difuzărilor într-o săptămână a fost de 269!
Piese internaționale difuzate în heavy-rotation la radio în 2018

Au fost 57 de cântece rulate în tot anul. Pe locul 1 este Mahmut Orhan feat Colonel Bagshot – „6 Days”, cu 3.961 difuzări. Piesa a fost în difuzare masivă timp de 20 de săptămâni, înregistrând un vârf de 275 de difuzări într-o singură săptămână.
Pe locul 2 se află Post Malone feat 21 Savage – „Rockstar” cu 3.938 difuzări. Aceasta a stat 18 săptămâni în topul celor mai difuzate, înregistrând un vârf de 279 de difuzări într-o săptămână.
Locul 3 este ocupat de Ina Wroldsen – „Strongest” cu 3.693 difuzări. S-a bucurat de 18 săptămâni în top și a avut un vârf de 275 de difuzări într-o săptămână.
Cei mai difuzați artiști români la radio și TV în 2018

Subliniez faptul că în acest top sunt luate în calcul atât difuzările la radio, cât și aparițiile TV și difuzările videoclipurilor la posturile TV de specialitate.
Este bine să rețineți că doar 32 de artiști români au intrat în top 10 heavy-rotation.
Premiul I cu coroniță l-a luat Carla’s Dreams (Republica Moldova) al cărui dulce grai moldovenesc și a cărui față pictată s-a auzit și s-a văzut de 32.622 de ori.
Este urmat îndeaproape de grupul The Motans(Republica Moldova) care au strâns 31.261 de difuzări anul trecut.
Pe locul 3 vine Inna cu doar 27.042 de apariții radio-TV.
Partea interesantă, abia acum vine.
Carla’s Dreams, de exemplu, a fost în top heavy-rotation în toate cele 52 de săptămâni ale anului. A avut 6 săptămâni în care a depășit 900 de difuzări (vârful a fost de 968), două săptămâni a depășit 800 de difuzări, alte 9 săptămâni a fost difuzat de peste 700 de ori, iar în cea mai slabă săptămână a înregistrat doar 335 de apariții radio-TV.
Trupa The Motans a fost în difuzare agresivă la radio și la TV în doar 51 de săptămâni din 2018. Vârful difuzărilor a fost atins într-o săptămână când au fost auziți/văzuți de 1.126 de ori. Timp de 3 săptămâni au depășit 900 de difuzări. Au fost difuzați de peste 800 de ori în 11 săptămâni și de peste 700 de ori în 8 săptămâni. Pentru ei, cea mai slabă săptămână a însemnat 209 difuzări.
Inna a fost în difuzare intensivă timp de… ați ghicit, 52 de săptămâni. Ea a avut doar 3 săptămâni în care difuzările au sărit de 700 (vârful fiind de 758), iar în cea mai slabă săptămână a fost văzută/auzită de 431 de ori.
Cei mai difuzați artiști străini la radio și TV în 2018

Doar 53 de artiști internaționali au prin top 10 heavy-rotation.
Pe locul I se află David Guetta cu 32.732 de difuzări. Și el a fost în difuzare intensivă timp de 52 de săptămâni. Cea mai slabă săptămână a lui a fost cu 584 de difuzări. Stați liniștiți că a recuperat în celelalte săptămâni. De exemplu, în ultima săptămână din 2018 a avut 848 de difuzări. Radiourile și posturile TV au fost generoase cu el și i-au oferit alte 8 săptămâni cu peste 700 de difuzări.
Locul 2 este ocupat de J Balvin cu 32.087 difuzări. El a beneficiat de difuzare intensivă în doar 44 de săptămâni din an. A avut: o săptămână cu 1007 difuzări, 7 săptămâni cu peste 900 de difuzări, 6 săptămâni cu peste 800 de difuzări, 7 săptămâni cu peste 700 de difuzări. În cea mai slabă săptămână, J Balvin a avut doar 479 de difuzări.
Locul 3 îi aparține lui Jason Derulo cu 20.363 difuzări. Cu el, soarta a fost mai aspră. A stat doar 36 de săptămâni în topul celor mai difuzați. În cea mai slabă săptămână a înregistrat 456 de difuzări. Spre deosebire de ceilalți, el n-a trecut niciodată de 700 de difuzări într-o singură săptămână.
Concluzii
Clasamentele integrale pe care le aveți la finalul articolului, arată clar lipsa de idei a celor care întocmesc playlisturile radio-TV. Este cât se poate de evidentă dorința pieței de a impune un stil și un anumit gen de muzică. Când studiați clasamentele, fiți atenți și la casele de discuri care îi promovează.
Nu mi se pare ok să avem doar 35 de artiști români în promovare sufocantă și 53 de artiști internaționali. De ce n-ar fi mai mulți români? Măcar de Centenar să fi fost radiourile și televiziunile mai sensibile față de artiștii autohtoni.
Se spune de multe ori că există loc sub soare pentru toată lumea. Teoretic este adevărat. Dar faceși un efort și adunați minutele alocate celor din heavy-rotation, țineți cont și de știri și de programele radio unde mai „ciripește” una-alta și DJ-ul și vedeți atunci cât loc mai rămâne concret și pentru alte genuri și gusturi muzicale.
Focus-group?!
Îmi pare rău să văd că radioul pierde încet-încet contactul cu propriul public. Că preferă să impună o linie, în loc să plece urechea la dorințele reale exprimate de ascultători. Când auziți cuvintele „focus-grup” faceți trei pași înapoi, scuipați în sân și părăsiți discuția. E o făcătură la fel de mare ca măsurarea audiențelor radio-TV. Apropo, ați cerut voi să ascultați până la refuz 35 de artiști într-un an? I-ați ales voi pe cei care intră în difuzare masivă?
Îmi spunea cineva la un moment dat, că este greu și costisitor să faci și să ții în viață un post de radio. Mi-a subliniat faptul că dacă oamenii ar știi ce costuri uriașe presupune, n-ar mai fi atât de critici la adresa programelor de radio. Se prea poate să fie așa! Dar constat că este gratis și foarte ușor să distrugi ideea de radio și să îi îndepărtezi pe oameni.
Mă tot gândesc la vorbele prietenului meu (DJ la un post de radio privat) și nu pot să nu-mi pun câteva întrebări: de ce mi-ar păsa mie, simplu ascultător, ce costuri presupune un post de radio? Pe mine mă interesează produsul, pachetul oferit. Este obligatoriu să ai post de radio? Dacă nu ți-l permiți, renunță. De ce trebuie să facă cineva bani pe nervii mei? Eu cu ce am greșit?! Sunt întrebări la care, cel mai probabil, nu voi primi un răspuns. Dar eu insist să le lansez.
Așteptăm comentariile voastre!
Comentarii culese de pe Facebook:
Mircea Visan Andrei, am facut, la cererea ascultatorilor, un playlist cu muzica pentru noaptea de revelion. De fapt, am facut un program special de revelion, pentru ca s-a cerut. A doua zi, am verificat vizitele pe website-ul Radio RO. Din 31 Decembrie, incepand cu ora 9 PM ET, pana pe 1 ianuarie , la ora 9 AM, am avut…..156 de vizitatori. Muuuult, mult sub asteptari, mai ales ca „speciala” se ceruse… Se pare ca la mine-i invers …, plecam urechea, dar publicul…. M-a bucurat in schimb timpul petrecut de vizitatori pe pagina cu playerul principal: 938.3 ore, adica mai mult de 6 ore fiecare.
Bondar Dorin-Florin Ideea ii ca daca vrei sa asculti un radio bun nu il asculti pe cel din Romania, in Romania doar Radio Romania Actualitati sau Europa in rest toate posturile de radio repeta acelasi posturi la nesfarsit acuma cu abonamentele nelimitate de internet poti asculta online de pe telefon orice radio din orice colt al lumii care ar fi pe gustul tau !
Gurău Luciana Nici un castig cu difuzarea agresiva a pieselor. Niciuna nu are aer de hit. Doar niste cantecele trecatoare. Eu din toata lista aia, doar pe a lui Smiley o stiam, Vals. Restul…le-oi fi auzit, dar cine le-a retinut? :))))
Ovidiu Anton Termenul Post de radio… a inceput sa fie gresit utilizat, majoritatea sunt afaceri private pe frecvente radio si atat. Lumea se refugiaza in online si in propriile playlisturi, un fel de… ascultam casetele noastre. Ne intoarcem in timp!
Gheorghe Luca noi nu am cerut heavy rotation insa s-ar putea ca asta sa vrea marea majoritate. sunt gusturi similare spectacolelor tv de o calitate (dupa mine) indoielnica dar cu audienta maxima. sa nu mai vorbesc de home alone.
Marius Szikszay E clar ca lacrima ca e o suprematie Global Records , Cat Music si HaHa Prod ! In rest Pro Media si Roton in randul doi ! In randul 3 … pauza 🙂 !Randul 3 mai sta un an la coada 🙂 , la anul la fel si tot asa ! Independentzii … ei .. nu prea au sanse .. poate un 0,00001 % ..cel mult.
Marius Tănase Sa difuzezi o piesa in heavy rotation timp de jumatate de an, e crima. Faptul ca exista niste unii care au minim 400 de aparitii pe saptamana tot anul este o insulta la inteligenta ascultatorilor. Am ramas interzis cand am citit. Psihologii n-ar trebui sa traga un semnal de alarma? Nu ar trebui dusi la un control cei care fac playlisturile?
Teddy Chris Thudy Si ne mai miram ca am ajuns niste plafonati, ca n-avem atitudine, ca nu gandim cu mintea noastra…. Suntem ceea ce mancam si ceea ce ascultam…. cu invatamantul si sanatatea pe butuci, cu creierul atrofiat de rahaturile date la radio si tv, suntem victime perfecte…
Alain George Lion Citesc și mă minunez și singurul cuvânt care-mi vine în minte este payola… Oare de ce?
Anca Didi Sorescu Oameni buni… voi v-ați uitat pe listele acelea? Cine-s acești iluștri anonimi care au pus stăpânire pe radiourile românești?? Cine-i Mark Stam? Cine-i Mira? Cine-i Manuel Riva? Cine-i Blacklist? Dar Eneli? Cine-i Karmen? Cine mama zmeilor e Brianna?? Cine-i Adda? Cine-i Doddy? Păi, dacă-s atât de ceruți, de ce nu vedem interviuri cu ei? De ce nu îi auzim glăsuind? De ce nu sunt paparazzi după ei? Sunt confuză!
Tiberiu Popescu Pe Manuel Riva l-am văzut la Revelionul Centenar. Nici eu nu știam cine e. Un dude fără sare și piper, fără vorbele la el, fără identitate. Șters. O făcătură de studio! Sunt foarte dezamăgit. Au rămas foarte puțini profesioniști în radio care sunt lăsați să își facă treaba….
Boogie Jay Monopolul Global Records, HaHaHa Production….
Dan Manciulea Părerea mea este că aceste case de producție, în România fac, de fapt, afaceri cu statul și chiar spală bani. Sistemul lor e simplu: 1. Investesc în aceste fețe palide (la momentul actual, majoritatea sunt din Moldova de peste Prut, cu accentul lor rusesc și stângaci, vândut drept „freshness” și „brightness”), pe care îi prezintă pe toate canalele cu muzica lor insipidă, plină de platitudini și de imitații ieftine 2. Investesc în difuzarea heavy rotation pe toate canalele media, cumpărând tot spațiul prime-time. Astfel apar „topurile” bazate pe sugestii și focus grupuri, care nu reflectă realitatea. Niciuna dintre fețele palide nu scoate albume. Cică nu mai sunt la modă. De fapt este vorba doar de efort minim și câștig maxim, evitând un top de vânzări. Nu știu cum stau ei cu vânzările pe Itunes sau alte site-uri de specialitate, fiindcă nu știu cine ar cumpăra imitațiile lor. 3. Accesează o întreagă rețea de oameni care îi favorizează în toate instituțiile de stat care se ocupă cu difuzarea sau cu spectacolele și chiar cred că îi plătesc. Există niște zvonuri că la un anume radio sunt răsplătiți cu trecerea numelui lor pe line-ul de creatori ai pieselor difuzate. Astfel, dacă toată țara răsună de fleșcăiturile lor și de textele lor de doi bani, topurile și desemnările de „vocea anului”, „piesa anului”, ș.a.m.d., sunt garantate. 4. Devenind singurele imagini cunoscute, aceste fețe palide sunt cerute de „bobor” și mai ales de odraslele între 8 și 13 ani, la spectacolele de primărie pe niște prețuri exorbitante și având niște prestații jenante, pentru care ar trebui să li se anuleze contractele din lipsa calității prestației artistice. Așa se ajunge ca fenomenul muzical românesc să fie neînsemnat și niște copiatori și artiști submediocri să fie aclamați. „Ce dacă au falsat? E live, nu? Ce dacă au imitat? Așa e în muzica pop, nu?” NU! De ce? În România există interpreți care cântă ireproșabil și compozitori care compun original. Nu sunt foarte mulți, dar aș prefera să îi ascult numai pe ei, decât să îmi zgârie urechile niște ageamii și niște șmecheri. Ce vreau? Vreau în primul rând să nu mai existe spectacole de primărie. Așa, fețele palide vor trebui să ceară bani pe bilete ca să trăiască. Mai vreau să fie verificați banii pe care îi investesc în promovare. Mai vreau să se înăsprească legislația privind plagiatul și să fie dublată cu comisii de cenzori muzicali. Uniunile de compozitori și radioul național să nu mai premieze plagiatul și să nu mai acorde sumele rezultate din drepturi de autor în mod proporțional cu numărul de difuzări. Fiindcă publicul neavizat (sute de mii de oameni de vârste diferite) nu poate înțelege de ce îi place un cântec care are în componență câteva note sau acorduri dintr-un cântec deja celebru și acești șmecheri aruncă în neștire cu asemenea făcături. Iar dacă le mai și oferim accesul liber, e ca și cum am da voie lupilor să intre la oi. Fenomenul muzicii pop (ușoare), cu toate ramurile lui, a devenit o bătaie de joc și o sfidare la adresa publicului.
Ilie Stoian Iulia, știi că am mai discutat tema care, văd, e perenă. Nimeni nu își face post de radio cu gândul la ascultători, ci pentru a trăi mai bine, întregind filiera circulației banilor: producător-interpret-organism de gestionarea drepturilor de autor-difuzor-impresar-producător. Singurii care au responsabilitate în fața ascultătorilor, din punct de vedere al radiourilor particulare și nu numai, sunt posturile de stat. Apoi, a-l doilea aspect: Știi că am mai sugerat-o celor care se simt nedreptățiți: Să ia exemplul Tamla Motown, să-și înființeze propria casă de producție, propria rețea de difuzare și propriile servicii de impresariere și și-au rezolvat problema. Ceea ce nu realizează ei, însă, e faptul că, dacă reușesc să pună pe picioare un astfel de sistem, vor ajunge exact ca aceia vizați de articolul tău: se vor difuza doar pe ei, într-un același etern heavy rotation (cam pleonastic spus, nu-i așa!?). Să-mi spună, mie, un ”nedreptățit” de-ăsta, dar să-mi spună sincer, dacă, după ce și-ar înființa propriul post de radio, i-ar difuza intens pe alții mai buni ca el! 🙂 :)))))))))))) Așadar, rezolvarea tot în telecomandă și în youtube este, nu în ”punerea în/la/sub ordine” a unor afaceri care se ghidează după regulile profitului, așa cum e normal într-o economie de piață.
Piese românești difuzate în heavy-rotation la posturile de radio în 2018:
Total difuzări | Cântece |
5.807 | SMILEY – VALS [catmusic, hahaha production] |
4.529 | MANUEL RIVA FEAT. ALEXANDRA STAN – MIAMI [roton, forwardmusicagency] |
4.527 | BLACKLIST FEAT. CARLA’S DREAMS – TEQUILA [globalrecords] |
4.164 | INNA FEAT. THE MOTANS – PENTRU CA [globalrecords] |
4.118 | VANOTEK FEAT. ENELI – BACK TO ME [globalrecords] |
3.914 | THE MOTANS – JACKPOT [globalrecords] |
3.247 | CARLA’S DREAMS – BERETTA [globalrecords] |
3.119 | IRINA RIMES – BOLNAVI AMANDOI [globalrecords, quantummusic] |
2.963 | INNA – NIRVANA [globalrecords] |
2.962 | KARMEN FEAT. KRISHANE – LOCK MY HIPS [globalrecords] |
2.782 | BRIANNA – LOST IN ISTANBUL [catmusic,thracemusic] |
2.589 | CARLA’S DREAMS – LACRIMI SI PUMNI IN PERETI [globalrecords] |
2.249 | DJ PROJECT FEAT. MIRA – INIMA NEBUNA [catmusic, sprintmusic] |
2.088 | 3 SUD EST – STELE [catmusic, 1artistmusic] |
2.033 | MARK STAM – IMPAR [globalrecords] |
1.953 | DODDY FEAT. LORA – DOR SA TE ADOR [sprintmusic, mediapro] |
1.835 | THE MOTANS – INAINTE SA NE FI NASCUT [globalrecords] |
1.648 | THE MOTANS FEAT. INNA – NOTA DE PLATA [globalrecords] |
1.582 | VANOTEK FEAT. ENELI – TELL ME WHO [globalrecords] |
1.512 | SMILEY FEAT. DORIAN – APRINDE SCANTEIA [catmusic, hahaha production] |
1.395 | DESCEMER BUENO, ENRIQUE IGLESIAS, ANDRA FEAT. EL MICHA – NOS FUIMOS LEJOS [sonymusic, andrarecords, mediapro] |
1.099 | LIDIA BUBLE – CAMASA [catmusic] |
1.011 | DELIA MATACHE FEAT. GRASU XXL – DESPABLITO [catmusic, globalrecords] |
1003 | VESCAN FEAT. MIRA – CE-O FI, O FI [globalrecords, scandalosmusic, catmusic] |
936 | ANDRA FEAT. PACHANGA – SUDAMERICANA [andrarecords, mediapro] |
756 | DELIA MATACHE – DU-TE-MA [catmusic, globalrecords] |
704 | FELI – ACASA [catmusic, hahaha production] |
700 | LIVIU TEODORESCU – OBSESIE [universalmusicromania-mediapromusic] |
663 | DELIA MATACHE – TRAIESTE FRUMOS [globalrecords] |
622 | IOANA IGNAT FEAT. EDWARD SANDA – IN PALMA TA [mediapro] |
593 | LORA – RAMAS BUN [mediapro] |
350 | INNA – IGUANA [globalrecords, rocnation] |
315 | MIRA – UIT DE TINE [catmusic, globalrecords] |
308 | IRINA RIMES – NU STII TU SA FII BARBAT [globalrecords, quantummusic] |
297 | CONNECT-R FEAT. ANDRA – SEMNE [roton] |
278 | ANTONIA FEAT. ERIK FRANK – MATAME [globalrecords] |
275 | IOANA IGNAT – NU MAI E [mediapro] |
265 | MARIUS MOGA FEAT. SHIFT, WHAT’S UP – MA DOARE LA BASS [demoga music, catmusic] |
203 | ALINA EREMIA FEAT. MARK STAM – DOAR NOI [globalrecords, mediapro] |
176 | IRINA RIMES FEAT. THE MOTANS – CEL MAI BUN DJ [globalrecords] |
83 | SMILEY FEAT. GUESS WHO – CE MA FAC CU TINE DE AZI [catmusic, hahaha production] |
75 | DAN BALAN FEAT. MATTEO – ALLEGRO VENTIGO [globalrecords] |
73 | EDWARD SANDA FEAT. IOANA IGNAT – DOAR PE A TA [universalmusicromania-mediapromusic, famous production] |
64 | MIRA – VINA [catmusic, globalrecords] |
60 | GUZ – PREFER |
Piese străine difuzate în heavy-rotation la radio în 2018:
Total difuzări | Cântece |
3.961 | MAHMUT ORHAN FEAT. COLONEL BAGSHOT – 6 DAYS [sony music] |
3.938 | POST MALONE FEAT. 21 SAVAGE – ROCKSTAR [universal music] |
3.693 | INA WROLDSEN – STRONGEST [sony music] |
3.565 | G-EAZY FEAT. HALSEY – HIM & I [sony music] |
3.499 | MAROON 5 FEAT. CARDI B. – GIRLS LIKE YOU [universalmusic] |
3.269 | JP COOPER – SHE IS ON MY MIND [universal music] |
3.184 | CALVIN HARRIS FEAT. DUA LIPA – ONE KISS [sony music] |
3.169 | LAUV – I LIKE ME BETTER |
3.165 | MALUMA – EL PRESTAMO [sony music] |
2.994 | ANITTA FEAT. J BALVIN – DOWNTOWN [warner] |
2.988 | MATTHEW KOMA – KISSES BACK [sonymusic] |
2.741 | CALVIN HARRIS FEAT. SAM SMITH – PROMISES [sony music] |
2.684 | DYNORO FEAT. GIGI D’AGOSTINO – IN MY MIND [sony music] |
2.477 | MAITRE GIMS, SUPER SAKO FEAT. HAYKO – MI GNA [sony music] |
2.471 | MALUMA FEAT. NEGO DO BOREL – CORAZON [sony music] |
2.409 | CAMILA CABELLO FEAT. YOUNG THUG – HAVANA [sony music] |
2.361 | NICKY JAM FEAT. J BALVIN – X [sony music] |
2.238 | ED SHEERAN – PERFECT [warner] |
2.029 | ZAYN FEAT. SIA (ARTIST) – DUSK TILL DAWN [sony music] |
2.008 | BECKY G FEAT. BAD BUNNY – MAYORES [sony music] |
1.948 | SOFIA REYES FEAT. JASON DERULO, DE LA GHETTO – 1, 2, 3 [warner] |
1.938 | CLEAN BANDIT FEAT. DEMI LOVATO – SOLO [warner] |
1.822 | BECKY G FEAT. NATTI NATASHA – SIN PIJAMA [sony music] |
1.827 | ALAN WALKER FEAT. SOPHIA SOMAJO – DIAMOND HEART [sony music] |
1.601 | PINK – WHAT ABOUT US [sony music] |
1.527 | RUDIMENTAL FEAT. JESS GLYNNE, MACKLEMORE, DANCAPLEN – THESE DAYS [warner] |
1.526 | LOUD LUXURY FEAT. BRANDO – BODY [roton] |
1.512 | THE WEEKND – CALL OUT MY NAME [universalmusic] |
1.436 | DAVID GUETTA FEAT. SIA – FLAMES [warner] |
1.422 | AYA NAKAMURA – DJADJA [warner] |
1.353 | RITA ORA – LET YOU LOVE ME [warner] |
1.535 | JP COOPER FEAT. MALI-KOA – ALL THIS LOVE [universalmusic] |
1.322 | DENNIS LLOYD – NEVERMIND [warner] |
1.297 | MARTIN GARRIX FEAT. KHALID – OCEAN [sony music] |
1.242 | LUIS FONSI FEAT. DEMI LOVATO – ECHAME LA CULPA [universal music] |
1.207 | DJ SNAKE FEAT. SELENA GOMEZ, OZUNA, CARDI B. – TAKI TAKI [universalmusic] |
1.099 | DAVID GUETTA FEAT. BEBE REXHA, J BALVIN – SAY MY NAME [warner] |
1.071 | CNCO FEAT. LITTLE MIX – REGGAETON LENTO [sony music] |
1.067 | MARSHMELLO FEAT. ANNE-MARIE – FRIENDS [warner] |
1.049 | LOST FREQUENCIES FEAT. NETSKY – HERE WITH YOU [roton] |
1.047 | KODALINE – FOLLOW YOUR FIRE [sony music] |
871 | MARTIN GARRIX, DAVID GUETTA FEAT. JAMIE SCOTT, ROMY DYA – SO FAR AWAY [sony music] |
865 | BAZZI FEAT. CAMILA CABELLO – BEAUTIFUL [warner] |
756 | BLACK COFFEE FEAT. DAVID GUETTA, DELILAH MONTAGU – DRIVE [sony music] |
754 | JULIA MICHAELS – ISSUES [universal music] |
717 | SUNNERY JAMES, RYAN MARCIANO FEAT. KES KROSS – COFFEE SHOP [roton] |
495 | JAX JONES FEAT. INA WROLDSEN – BREATHE [universal music] |
486 | RITA ORA – ANYWHERE [warner] |
442 | LITTLE MIX FEAT. NICKI MINAJ – WOMAN LIKE ME [sony music, universalmusic] |
336 | JASON DERULO FEAT. FRENCH MONTANA – TIP TOE [warner] |
294 | CHARLIE PUTH – ATTENTION [warner] |
282 | DUA LIPA – NEW RULES [warner] |
260 | JULIA MICHAELS – JUMP [universalmusic] |
248 | DRAKE – IN MY FEELINGS [universalmusic] |
121 | INA WROLDSEN FEAT. ALOK – FAVELA [sony music] |
142 | BAD BUNNY FEAT. DRAKE MIA [warner] |
138 | CNCO FEAT. MEGHAN TRAINOR, SEAN PAUL HEY DJ [sony music] |
Cei mai difuzați artiști români la radio și TV în 2018:
Total difuzări | Artiști |
32.622 | CARLA’S DREAMS |
31.261 | THE MOTANS |
27.042 | INNA |
20.011 | SMILEY |
12.269 | IRINA RIMES |
10.116 | DELIA MATACHE |
9.065 | ANDRA |
6.444 | MARK STAM |
6.118 | MIRA |
6.029 | MANUEL RIVA |
5.844 | BLACKLIST |
5.685 | ALEXANDRA STAN |
5.654 | ENELI |
5.637 | KARMEN |
5.235 | BRIANNA |
5.174 | VANOTEK |
4.823 | 3 SUD EST |
3.563 | LORA |
3.121 | LIDIA BUBLE |
2.607 | FELI |
1.866 | ADDA |
1.845 | DJ PROJECT |
1.761 | DORIAN |
1.686 | IOANA IGNAT |
1.385 | GUESS WHO |
1.336 | EDWARD SANDA |
1.133 | CONNECT-R |
969 | GRASU XXL |
750 | DODDY |
647 | ALINA EREMIA |
289 | DAN BALAN |
283 | ANTONIA |
Cei mai difuzați artiști străini la radio și TV în 2018:
Total difuzări | Artiști |
32.732 | DAVID GUETTA |
32.087 | J BALVIN |
20.362 | JASON DERULO |
18.290 . | MALUMA |
16.731 | CARDI B. |
13.431 | SIA |
12.983 | CALVIN HARRIS |
7.850 . | MAHMUT ORHAN |
7.168 | HALSEY |
6.108 | ED SHEERAN |
5.892 | DUA LIPA |
5.640 . | G-EAZY |
5.518 | COLONEL BAGSHOT |
5.052 | JP COOPER |
4.507 | HAYKO |
4.505 | POST MALONE |
4.361 | MAROON 5 |
4.279 | MARTIN GARRIX |
4.058 | ENRIQUE IGLESIAS |
4.028 | 21 SAVAGE |
3.874 | FRENCH MONTANA |
3.463 | DJ SNAKE |
3.229 | SELENA GOMEZ |
3.193 | SUPER SAKO |
3.176 | CAMILA CABELLO |
3.055 | OZUNA |
2.995 | KRISHANE |
2.854 | NICKY JAM |
2.748 | INA WROLDSEN |
2.745 | BECKY G |
2.724 | RITA ORA |
2.643 | PINK |
2.538 | YOUNG THUG |
2.506 | DEMI LOVATO |
2.382 | MATTHEW KOMA |
2.193 | AYA NAKAMURA |
1.993 | MALI-KOA |
1.823 | NEGO DO BOREL |
1.821 | BAD BUNNY |
1.725 | DIPLO |
1.335 | ANITTA |
1.318 | DE LA GHETTO |
1.311 | BEBE REXHA |
1.286 | THE WEEKND |
1.172 | KHALID |
1.038 | ZAYN |
921 | MAITRE GIMS |
919 | SOFIA REYES |
481 | JULIA MICHAELS |
472 | RIHANNA |
413 | SEAN PAUL |
395 | SAM SMITH |
362 | LOUD LUXURY |
sursa: Media Forest
- Din jurnalul unui ninja (48): Revin puțin la Jo - decembrie 2, 2023
- Vocea României: E din nou ziua aceea în care ProTV-ul mimează patriotismul - decembrie 1, 2023
- Foc de P.A.E cu Andrei Partoș – editia 751. Special de Sf Andrei (30.11.2023) - decembrie 1, 2023